A conversation between man & women
A conversation between man & women
.
Man : How old are u ?
.
Woman : A woman never tells her age
.
Man : Just tell me your age
.
Woman : since I was 18 i never told anyone my age .
Man : But I will make sure I will know your age ?
.
Woman : How can u do that while for the last 10 years nobody
ever made me say my age ?
.
Man : Hahahahahahahah ahahahahahahahh ahahaha
by Pak101.com (few years ago!) / 911 views
Similar Jokes
Husbnd:
Lagta hai Paros ma Bakra Halal ho raha hai
Accha hai aaj Gosht nahin lana parrega
Bv:
Tum apnay kaan saaf karwao
“ALTAF Bhai”TV pe khitab kar rahe hai
by Tariq Bangash (few years ago!)
O sms parhne wale Teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
teri to?
?
?
?
Bht yad arai hai yar ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan ko Gadhay ne laat mari,
Pathan ko Ghussa Aya wo utha,
Aur Gadhay ko 4 – 5 laaty mar kar bola:
Aainda Apne baap k 7 badtamizi ni krna.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy to his mom:"Mumma mai kaise paida hua.. ??
.
Mom:"Maine 1 bartan me mitti daal kar rakh di,
kuch din baad usme se tum mujhe mile..
.
Bache ne aisa hi kiya..
Ab kuch din baad usne jakar dekhato usme 1 mendak tha..
.
.
Bacha:"gusse se dil to karta hai ke Saale..
tujhe goli mar du, par kya karu ??
Aulad hai tu meri :D
by Pak101.com (few years ago!)
Dr.-Aapki Biwi Ab Sirf 2 Dino Ki Mehman Hai, I Am So Sorry!
Santa- Sorry Ki Koi Baat Nahi Hai Dr. Saab, Jab 20 Saal Nikal Gaye to 2 Din Bhi Nikal Hi Jayenge..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:"Kal class se kyun absent thy?"
Boy:"Girlfriend se milne gaya tha.
"Teacher:"Kiss liye?"
...
Boy:Yes miss,bohat liye ;)
by Pak101.com (few years ago!)
couple had a fight in d nite nxt morning husband offer milk to his wife n wife says so sweet of u.
husband says aj nagpanchmi h le nagin dhudh pi le
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : My Girlfriend broke up with me and sent me
pics of her with her new
boyfriend .
-
-
-
Friend : Really Bad ,
What did you... do ?
-
-
Boy : I sent those pics to her Dad ... DHinka
chika...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wo Roz Pochti Hai Kya Humein Yad Karte h0
Ab Usay k0n Btaye k Yad krna Itna Asaan h0ta To Hum Apni
.
.
Class Main TOp Na Kar Letey
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar ky duno kaan jal gaye thay
Doctor: Sardar Ji Apky kaan kaise jal gaye?
Sardar: O jee, mai kapray Estri ka raha tha, ke ki Call agayi, mai jaldi mai Phone ki Jagah Estri Kaan ko laga li
Doctor: Dosra kaan kaisy jal gia?
Sardar: Phir Ambulance ko bhi call karni thi na!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)