Agar muje 100 jawan ladke mile to

Agar muje 100 jawan ladke mile to
me desh ko power ful bana sakta
hu
-Vivekanand
.
.
.
.
.
.
Agar muje 100 jawan ladkiyamile
to me ek naya desh bana sakta hu
-Imran hashmi :D.

by Pak101.com (few years ago!) / 947 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Birthday Party

Santa Banta ki khub pitai hui. Dono kisi Birthday
Party me muft ka khana khate hue pakde gye the
Kehne lage- Hum ladki walo ki taraf se he...

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Went To Mirror Shop

Advertisement
Sardar went to a mirror shop

Once a Sardarji goes to a mirror shop to buy a mirror.He wanders all over the shop before the shopkeeper comes and asks him,
May I help you

Sardar: I want a very strong mirror.
Shop keeper: Try this one sir!Its just Rs.1000

Sardar: Is it really that strong

Shop keeper: Yes sir. If u want to know, you can throw this mirror from 100 storeyed building. This mirror does not breaks upto 99 floors sir

Sardar: Wah bahuth badiya hai
He pays the shop keeper and leaves with that mirror

by Pak101.com (few years ago!)
Bodygaurd dekhne se hume

Bodygaurd dekhne se hume kya sikh milti hai.?
.
.
.
.
... .
.
apke frnd kitne b close kyo naa ho,
use apne girlfriend/ boyfriend se nahi milwana chahiye!

by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Papa, aap engineer kaise bane?

Beta: Papa, aap engineer kaise bane?

Santa: uske liye bahut dimaag ka zaroorat padta hai.

Beta: haa pata hai, isiliye mujhe samajh mein nahi aa rahaa hai ke aap kaise engineer bane?

by Pak101.com (few years ago!)
manzil qareeb dekh k

Manzil Qareeb Dkh K
Mutmain Na Hona.
Aksar TATI Nikal Jati
Hy.
Bathroom Ponhanchne Se
Pehle:)
(‘,’)>Sub Chor Bas Misaal
Dekh tu….

by Abdul Hannan (few years ago!)
Lunch Or Dinner

Teacher:
2 Aisi Cheezo K Naam Batao Jinhe Nashte Me Nhi Kha Sakte

Sardarji: Sir! Lunch Or Dinner.

by Mohammad Ali (few years ago!)
panche

ek panche ur raha tha..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................bas urr gya.......

by Mukhtiar Ali (few years ago!)
what is difference

son:"dady what is difference between confidence & secret"?
dad:" u r my son that is confidence .
ur friend is also is my son that is secret

by Mohammad Ali (few years ago!)
Station jane k kitne paise logay

pathan: Station jane k kitne paise logay?

Ricksha wala: 50

Pathan: 20 lelo

Ricksha wala: 20 may kon le ker jayega

Pathan: Tm peche betho hum le k jayega

by hearthackervsgirls (few years ago!)
jin chmar jaye to

Sardar ji agr apki
bivi ko jin chimat
jaye tu.
aap kia kro ge?”

Sardar:
“Mein ki krna ay,
ghalti jin di ay
apnye pugtey:-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook