Agar muje 100 jawan ladke mile to
Agar muje 100 jawan ladke mile to
me desh ko power ful bana sakta
hu
-Vivekanand
.
.
.
.
.
.
Agar muje 100 jawan ladkiyamile
to me ek naya desh bana sakta hu
-Imran hashmi :D.
by Pak101.com (few years ago!) / 947 views
Similar Jokes
Santa Banta ki khub pitai hui. Dono kisi Birthday
Party me muft ka khana khate hue pakde gye the
Kehne lage- Hum ladki walo ki taraf se he...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Advertisement
Sardar went to a mirror shop
Once a Sardarji goes to a mirror shop to buy a mirror.He wanders all over the shop before the shopkeeper comes and asks him,
May I help you
Sardar: I want a very strong mirror.
Shop keeper: Try this one sir!Its just Rs.1000
Sardar: Is it really that strong
Shop keeper: Yes sir. If u want to know, you can throw this mirror from 100 storeyed building. This mirror does not breaks upto 99 floors sir
Sardar: Wah bahuth badiya hai
He pays the shop keeper and leaves with that mirror
by Pak101.com (few years ago!)
Bodygaurd dekhne se hume kya sikh milti hai.?
.
.
.
.
... .
.
apke frnd kitne b close kyo naa ho,
use apne girlfriend/ boyfriend se nahi milwana chahiye!
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Papa, aap engineer kaise bane?
Santa: uske liye bahut dimaag ka zaroorat padta hai.
Beta: haa pata hai, isiliye mujhe samajh mein nahi aa rahaa hai ke aap kaise engineer bane?
by Pak101.com (few years ago!)
Manzil Qareeb Dkh K
Mutmain Na Hona.
Aksar TATI Nikal Jati
Hy.
Bathroom Ponhanchne Se
Pehle:)
(‘,’)>Sub Chor Bas Misaal
Dekh tu….
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher:
2 Aisi Cheezo K Naam Batao Jinhe Nashte Me Nhi Kha Sakte
Sardarji: Sir! Lunch Or Dinner.
by Mohammad Ali (few years ago!)
ek panche ur raha tha..........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................bas urr gya.......
by Mukhtiar Ali (few years ago!)
son:"dady what is difference between confidence & secret"?
dad:" u r my son that is confidence .
ur friend is also is my son that is secret
by Mohammad Ali (few years ago!)
pathan: Station jane k kitne paise logay?
Ricksha wala: 50
Pathan: 20 lelo
Ricksha wala: 20 may kon le ker jayega
Pathan: Tm peche betho hum le k jayega
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar ji agr apki
bivi ko jin chimat
jaye tu.
aap kia kro ge?”
Sardar:
“Mein ki krna ay,
ghalti jin di ay
apnye pugtey:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)