BOY: Janeman
BOY: Janeman
"TUTE DIL" se pyar karogi,
ya"DIL TUTNE"
tak pyar karogi?
GIRL:KamineYE bata
"TUTI CHAPPAL"
se pitega
ya "CHAPPAL TUTNE TAK"
pitega..Boy shoked...girl rocckxx
by Pak101.com (few years ago!) / 908 views
Similar Jokes
Girl apne boy friend se:me maa banne wali hun.
Boy:Nai
girl:are sun to dakan tere baap ne mujhe paros kia hai me teri maan banne wali hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Punajabi:mujhe phone pe qatal ki dhamki di ja ri hai,
police:wo kun hai.;-;-
punjabi:p.c.l wale hain kehte hain bil na dia to kat den ge
by Sabir shah (few years ago!)
GIRL : Suna he is ghar me Bhoot Pret rehte H
GOLU: Pata nahi Mainto 7 saal pehle mar gaya tha
MORAL :
GOLU ko marne k baad bhi akal nahi aayi
by Pak101.com (few years ago!)
A Boy Was Driving A Car ,
A fat girl crossed him on a scooty .
He shouted, “OYE BHAINS”
Girl Turned Around And Shouted :
“Tu Ho Ga Gadhay! Kuttey Shakal Dekh Apni, Bander Kahin Ka !”
Suddenly Girl Ka Accident Ho Gaya
by Mazhar Khan (few years ago!)
munna Bhai- aray Circit yeh doctor log operation se pahle patient ko behosh kyun karte hai ?
Circit- bhai bole to patient operaton sikh jayega to.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Admi ne 1 udas pathan se pocha:
Khan sahab ap q udas hai?
Pathan: aj hum ko
N.W.F.P ka Mutlab pata chal gaya
Admi: wo kiya??
Udas Pathan
“NO WOMEN FOR PATHAN”
by Pak101.com (few years ago!)
Boss : Likhna PArhna aata hai?
Sardar : Likhna aata hai parhna nai.
Boss : apna naam likho
Sardar : %$*3@t(*^&%
Boss : Ye Kya Likha Hai?
Sardar : KAha Tha Likhna Ata hai
PArhna nai…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Molvi Dua Maang Raha tha:
Ya ALLAH Shahadat ki mout dey.
Paas baitha 1 Baba bola:
Molvi G Jihaad te Tussi Jana Nai Te Halway wich bomb kisi ne pana Nai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dil Ke operation ko BYEPASS Q kahte hain????????
Socho Socho,
??????
Q Ke agar operation theek ho Gaya to PASS,Warna BYE :-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
dil se dil laga kar
bhi dekh,
meri yaad mein aansoo
bahakar bhi dekh,
SMS kya CALL bhi
karenge,
ek baar mere mobile ka
bill chuka kar bhi dekh……
by Abdul Hannan (few years ago!)