BOY: Janeman
BOY: Janeman
"TUTE DIL" se pyar karogi,
ya"DIL TUTNE"
tak pyar karogi?
GIRL:KamineYE bata
"TUTI CHAPPAL"
se pitega
ya "CHAPPAL TUTNE TAK"
pitega..Boy shoked...girl rocckxx
by Pak101.com (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
Hathi ki bike bigad gayi,
Chiti ne use scooty par lift di,
Raste me chiti ne kha
.
.
.
.
.
"Thoda Niche Jhuk Kar Baith Na
Dad Ne Dekh Liya
To Bawal Ho Jayega".
by Pak101.com (few years ago!)
A woman is sitting at a bar. A man approaches her. Hi, honey, he says. Want a little company? Why? asks the woman. Do you have one to sell?
by khalid hussain (few years ago!)
Sardar : Yar meri biwi pani se bohat darti hai.Friend : Acha wo kaise?Sardar : Yar kal mein ghar gaya to wo bathtubmai bhi security guard k sath bethi thi.!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher:- MotorCycle k Kitne Tyers Hote hai?
Smart Santa:- 6 Tyre
Teacher(Gusse se): How?
Santa:- 4 Motor k 2 Cycle k!
by Pak101.com (few years ago!)
Fakir:Ary kuch de do bht bhoka hn
Sardar 100 ka note dikhate hoe bola 50 rupey han tumhare ps?
Fakir khush ho kr Han
Sardr:Te salya Pehle o te Muka le.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: What is a fine?
Santa: Fine is a tax for doing wrong.
Banta: And what is tax?
Santa: A tax is a fine for doing right.
by Pak101.com (few years ago!)
Duniya Ka Sabse Bada Aatank
dekhna ho to
Kisi Ka Mobile Lo Or Contact List Me
jakar
"Delete All"
Kr Do
.
Fir Mobile Wale Ki Tarf Dekh K
Thoda Sa Muskura Do..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar proposed a girl……
Girl said am 1 yr elder to u…….
Sardar said Oye no problem
soniye I’ll marry u next year.
by tanveer hussain (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, lao chabi tala main khol deta hoon
Aur phir sharabee ne kaha, Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna
by Pak101.com (few years ago!)
girl-Mujhe ek aisa husbend chahiye jo achi achi
baten kre hansi mazaq kre or raton ko muje songs
sunaye
sam-tussi husbend chaddlo FM radio le lo
by Tanveer Hussain (few years ago!)