Boyfriend ek aisi cheez h
Boyfriend ek aisi cheez h
..
.
.
.
. . .
.
.
.
.
. . .
.
Jis k samne chipkali, cockroach se
darne wali ladki bhi sherni ban k
ghumti hai...:P :P
by khalid hussain (few years ago!) / 1292 views
Similar Jokes
Customer: Ek kilo gaay(cow) ka doodh dena.
Shopkeper: Lekin tumhara bartan toh bahut chhota hai.
Customer: Theek hai toh phir bakri ka de de!!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy is depressed bcoz: job jane wali hai :(
Adhi umer beet gayi, abi tk shadi nae hui ;(
Credit card ka bill kese dunga?
uff! CNG ki line...
&
Girl is depressed bcoz:
Dono eye liner brabr nhi :-D
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: What Is The Difference
Between Landline & Mobile?
Sardar: Landline Par Number
Hum Ungli Se Dial Karte Han
Aur Mobile Par Anguthe Se
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Jab barish hoti hai, Tum yaad aate ho.
Jab kali ghata chaye, Tum yaad ate ho,
Jab bheegte hain tum yaad aate ho,
Bataoo Meri umbrella Kab wapis kro ge!
by @irha@ (few years ago!)
Waiter: Khan Sahb, 10 Rs Tip To Meri Insult Hy..
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rs To Hon..
Khan: Main Tumhari Double Insult Nhi Kr Skta..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pendu Lady Ki Shadi 1 UK Return Admi Se Hogai.
1 Din Uska Banda Khana Khate Hue Mar Gya.
Larki Ne Logo Ko Bataya,
Haye Pani V Nai Mangia,Bs Water Water Krda C
by Pak101.com (few years ago!)
Aankhon me Aansu, Chehre par hansi hai.
Sanso me aahen,
Dil me bebasi hai.
Pehle kyu nhi btaya
Darwaze me ungli phasi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Saurav Ganguly: Yes,England Main Shirt Sirf Main Hi Utar sakta Hoon.
MS Dhoni: Kya Karoon Dariyadili Kaam Nahi Aayi.
by Pak101.com (few years ago!)
Once in a soap industry in Japan,
The soap cover was mistakenly packed without soap in it i.e empty box.
To avoid the problem in future they purchased X-Ray machine of 60 thousand dollars
to check whether soap is Packed in cover or not in assembly line.
Same problem occurred in Lahore.
What they did?
They simply put a pedestal fan beside assembly line. Empty boxes were flown away
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
sardar Exam main betha copy py apna panja bana rha tha
Teacher: Paper main hath ki diagram ka koi question nhi
sardar:main paper banany waly pe lanat bhej rha hun..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)