Last night was my fault
Last night was my fault, my wife asked, "what's on the TV?" and ..... I said, "dust!"
by khalid hussain (few years ago!) / 809 views
Similar Jokes
Aik Sardar Jab Bhi Kapray Dohta
Tu Bht Zor Ki Barish Ho Jati
Aik Din Bht Dhup Nikli
To Sardar Ny Shukar Kiya Aur Dukaan Say
SURF Lenay Chala Gaya,
Jb Dukaan Mai Enter Hua To,
”Badal” Bohat Zor Say Garja,
Sardar Ne “BAADAL Ki Tarf Dekh Kr Kaha:
KIDHR??
Main Te Nimko Lain Aya Wan:-)
by Pak101.com (few years ago!)
No Balance Pls Call Me Urgent
Plz Plz
Is Sms Ko Apny Doston Ko Byjo
Or Dekho Kitny Bywkoof Isy Pura Nai Parhty
by Mazhar Khan (few years ago!)
Boy To Girl : Will you marry me . . .?
(Girl remains silent...)
Boy : Plz speak something, I m
dying. . . !
Girl : I m thinking. . .
Boy : Now this is not a good time to joke. .
by Pak101.com (few years ago!)
Husband wife ko English sikha raha tha.
Wife dopehar me husband se: dinner lo Ji.
Husband Jahil ye dinner nahi lunch hai.
Wife: Jahil tu, Tera baap, Tera Sara khandan,
ye raat ka bacha hua khana hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Chintoo : Aaj maine apni class mein sabse pyaari larki ko phansa li..
Friend : Woh kaisey?
Chintoo : “Class lagi thi.. Maine kaghaz ka jahaz bana ke Phainka. Jahaza teacher ke pass chala gaya. Uss ne ghusey se poocha yeh kiss ne phainka? Maine us larki ka naam le liya aur who phans gaye bichari.”
by khalid hussain (few years ago!)
A man's car stalled on a country road one morning.
When the man got out to fix it, a cow came along and stopped beside him.
"Your trouble is probably in the carburetor," said the cow.
Startled, the man jumped back and ran down the road until he met a farmer.
The amazed man told the farmer his story.
"Was it a large red cow with a brown spot over the right eye?" asked the farmer.
"Yes, yes," the man replied.
"Oh! I wouldn't listen to Bessie," said the farmer. "She doesn't know a thing about cars."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar bought a new mobile.
He called everyone from his Phone
Book & said "My Mobile No. has
changed.
Earlier it was Nokia 3310 Now it is 6610"
by Pak101.com (few years ago!)
Zarori Ilan!
1st Dec, se bijli bilkul khatam ho jay gi,
1st Dec se tamam log apnay apnay UPS
wapda k kissi bhi office se recharge karwa saktay hain.
Shukria.
by Pak101.com (few years ago!)
Bank Lootne Ke Baad Daku Clerk Se,
Daku: “Tumne Mujhe Dekha?”
Clerk: Haan”
Daku: “Shoot Him”
Phir Cashier Se Pucha,
Daku: “Aur Tumne?”
Cashier: “Haan Dekha”
Daku: “Shoot Him”
Phir Usne Santa Se Pucha,
Daku: “Aur Tumne Dekha?”
Santa: “Nahi, Maine Nahi Dekha, Par Meri Biwi Ne Dekha Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Fees maafi k liye application:
To, The Principal
High school, Sir,Baat ye hui k mere dad ne muje fees k liye
Rs.500 diye the.
100 ki film dekhi,
150 ki drink, 50 ka Girlfriend ka Recharge karva diya, 200 science wali mam par shart haar gaya.
Mai samajta tha k unka sirf Maths wale Sir k sath chakkar hai, par unka to aapke sath bchakkar nikla!
Ab apke paas 2 hi raste he:
Meri fees maaf ya Aapke raaz ka pardaafaash!
Thanx Ur sincerelyApki beti ka boyfriend..> ................. ;)
by Pak101.com (few years ago!)