5 missed calls from your bestfrnd

5 missed calls from your bestfrnd
means they wanna hang out with
you.. ^_^
.
.
.
.
5 missed calls from your
Girlfriend/ Boyfriend means they
miss u... ?
.
.
.
But...
.
.
.
.
.
.
.
5 missed calls from HOME means...
.
.
.
"Beta aaj to band bajne waali
hai..:p:O :D :P

by Pak101.com (few years ago!) / 997 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Meri Toh Ho Gayi Hai

Santa: Main ek baar jungle mein susu karne gaya toh waha per Sher tha.

Banta: Phir kya hua?

Santa: Maine Sher se kaha, Pehle tum karlo, mera toh ho gaya hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Gussa kab ata hai

Sab se ziyada gussa kb ata hai?
Jab girl friend k msg ka intazar ho aur compny walun ka msg aa jae.

by Sabir shah (few years ago!)
Pappu: Papa Papa, Mujhe Naya

Pappu: Papa Papa, Mujhe Naya Cycle Dila Do Na ??
Papa: Roz Ke Roz Kuch Nayi Demand, Jaake Chup Chap Padhai Karo !!
Pappu (Gusse Se): Accha Toh Aap Nahi Dilaoge ?? Soch Lo
Papa: Kaha Na Abhi Nahi….
Pappu: Thik Hai Toh Kal Ramleela Maidan Mein Mileinge…..
Papa: Matlab
Pappu: Gandhigiri and Annagiri Zindabad

by Pak101.com (few years ago!)
4 Pathan

4 Pathan JANAZE Ko Tezi Se Lekr Qabron K Oper Se Guzar Rhe Thy

ADMI:Oe Sharam Kro! Neche MURDY Hain.

PATHAN:To Uper Konsa Hm Ne WORLD CUP Uthya Hua Hy.

by Pak101.com (few years ago!)
Kid Maa Mujhe Bhai Chahiye

Kid-Maa Mujhe Bhai Chahiye

Maa-Tumhare Papa Dubai Gae Hue Hai
Wo Aa Jaen Phir Sochenge

Kid-Kyu Na Hum Papa Ko Surprise De

by Pak101.com (few years ago!)
Dulhan Andhy Shoher Se

Dulhan Andhy Shoher Se
“Kaash Tumhari Ankhain Hoten To Tum Mere Husn Ko Dekh Sakty”
Shoher
“Agar Tum Khobsurat Hoten To Kya Ankhon Waly Tumhy Mere Leye Chorty?”

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ghar construction

Santa Ne Apna Ghar Construct Kiya..
Construction Ke Baad Uper Wale Part Par Color
kiya,
Aur Nechay Wale Part Par Likh Diya
"SAME AS ABOVE"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tribute To Pakistani Doctors.

Tribute To Pakistani Doctors.
Dr. To Patient’s Frnd:
Agar 1 Ghanta Pehle Le Aate
To Hum Isse Bacha Lete
Frnd:
Abay, Adha Ghanta Pehle
To Accident Huwa He.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar to Girlfriend

Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.

Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai. Sardar= 1 biwi aur 3 bacche...

by Pak101.com (few years ago!)
When Someone Touches

When Some1 Touches U and U Don't Feel it, It's Ignorance.

When Some1 Touches U and U feel it, It's Love.

When Nobody Touches U and U Still Feel it, Bhag le beta "BHOOT" hai. :-)

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook