Ghar construction
Santa Ne Apna Ghar Construct Kiya..
Construction Ke Baad Uper Wale Part Par Color
kiya,
Aur Nechay Wale Part Par Likh Diya
"SAME AS ABOVE"
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1063 views
Similar Jokes
Aik sardar ny raod py khari car ke nichay kutty ko leta hua dekha.
To kutty ko dum say khaincha our bola,
Baar nikal waada aya tu engineer!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ke ghar sasural wale aye.
Biwi ne kaha:
"Mehmaano ke liye jakar bahar se kuch le aao"
Santa bahar gaya
aur
TAXI leke aya.
What an IDEA Santa ji.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: P.C.O kahan hai?
Aadmi ne ishara kar k bataya.
Pathan P.C.O me gaya, pocket se
mobile nikala or baat kr k bahir aa
gaya.
Aadmi ne poocha “jab aap k paas
mobile tha to aap PCO main kyun
gae”
Pathan: Mere dost ne kaha tha k PCO
se phone karo ge to paise kam lagain
ge :-d
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Pathan: Doctor sahb Plastic Surgery par kitna kharcha ayega?
.
Doctor: 2 Laakh
.
Pathan: owr agar plastic hum de tu?
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Pathan galti se samunder me gir gaya…. Doobte doobte uske hath me machli aayi….use pakad kar bahar pheka aur bola Ja tu toh apni jan
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Our brilliant Santa does it again-
Teacher- Which is ur favourite dish?
Santa- TATA SKY!!! ;
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Hum To Udti Chidya K Bhi Par Gin Lete He,
Santa: Is Me Mushkil Hi Kiya Hai
2 Hi To Hota Hein
by Pak101.com (few years ago!)
Explain The word "AUTOMATICALLY"
....Nahe pata
i"ll xplain... ager koi ganji ladki auto mein bethi ho
to use kehte hain auto_mein_takli
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: Have you ever seen A lie detector?
Santa: Yes I married her....
by Pak101.com (few years ago!)
Wife Shoping Kr K Ai
Aur Husband Ne Darwaza Khola
Wife:
Ye Dabba Utha Lo
...
Husband:
Is Mein Zarur Mere Khane Ki
Koi Chez Hogi
Wife:
Han Mere Sendal Hain
by Mohammad Ali (few years ago!)