Pathan in P.C.O
Pathan: P.C.O kahan hai?
Aadmi ne ishara kar k bataya.
Pathan P.C.O me gaya, pocket se
mobile nikala or baat kr k bahir aa
gaya.
Aadmi ne poocha “jab aap k paas
mobile tha to aap PCO main kyun
gae”
Pathan: Mere dost ne kaha tha k PCO
se phone karo ge to paise kam lagain
ge :-d
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!) / 878 views
Similar Jokes
Musafir : Beta thoda pani milega..?
Boy : Agar lassi de du to chalegi.
Musafir : Bahut achha hoga
...
boy lassi le aaya,musafir ne 5 pyale lassi peene ke baad pucha : Kua tumhare ghar me koi lassi nhi peeta...?
Boy :Peete to sab h lekin aaj lassi me MENDAK gir gaya tha or usme hi mar gay....
Musafir ne gusse me pyala zameen par de mara....
Boy :Rote hue bola "Mummy inhone pyala tod diya ab hum Billi ko paani kisme pilayenge.
by Pak101.com (few years ago!)
Traffic Police:
Ap 180 Ki Speed
Se Q Ja Rahe Ho
GOLU :Ap logo Ne Hi to Side Wale
Board Pe Likha He
Yaad Rakhe Ghar Pe KOI Apka Intezar Kar Rha He.
by Pak101.com (few years ago!)
1 choti si larki shop keeper k pas gayi or boli.
Jab main bari ho jaon gi to mujse shadi karo ge,
Shopkpr. Hans k bola han kar lunga.
Larki boli to kia apni hone wali wife ko 1 choclate bhi nahi de sakte.
by Pak101.com (few years ago!)
Three ants find an elephant asleep.
One says,"We'll kill him!"
Other one says,"We'll break his legs!"
3rd one says:
"choro yaar bechara akela hai aur hum teen..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sir:monkey aur donkey me kia farq hai?
Teacher:agr parhne wala hans pary to monky aur na hanse to donkey
ab to phans gae ho.
by Sabir shah (few years ago!)
1 Bar Santa USA Gaya
Waha Church me Gaya to Achank
Waha aawaz i TANN
Ittefaq se Lyt b Chali Gayi
Santa Dar kar Bola
Oye Bhago Undertaker aa gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: main apni wife ko bahut pyar karta hoo. tum?
Banta: woh to tumhaari wife hai. main kaise pyar kar sakta hoo?
by Pak101.com (few years ago!)
1 admi adhi rat ko apni moti biwi ko jaga k bola
begum! sisk sisk kr mrna acha he ya 1 dum?
begum:”1 dum
admi:”to phir apni dosri taang b mere opr rakh do.”
by Pak101.com (few years ago!)
# Pathan: Yar Kal Abba Ne Bohat Mara.
2nd Pathan: Kyon?
1st Pathan: Kuch Nahi,
Main ne Bas Itna Poocha Tha,
“Kaminey” Film Dekhne Chalen
by Abdul Hannan (few years ago!)
Getting married is very much like going to a restaurant with friends. You order what you want, then when you see what the other person has, you wish you had ordered that.
by khalid hussain (few years ago!)