Questions: “Why Could Ayesha
Questions: “Why Could Ayesha Takia Never Become A School Teacher?”
Answer: “Because Everytime She Moved To Write Something On A Board The Words Got Rubbed Without A Duster“
by Pak101.com (few years ago!) / 970 views
Similar Jokes
Boy Monster: Did you get the big red heart I sent you for Valentine's?
Girl Monster: Yes, I did. Thank you.
Boy Monster: Is it still beating?
by Pak101.com (few years ago!)
?1 Pathan Bhri Bus Mein 1 Larki Se Touch ho raha tha.
Larki:
“Excuse Me! Aap Acha Nahi Kar Rahey.”
Pathan:
“Itney Rush Mein Is Se Acha Nahi Ho Sakta
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:
I really like u.
Girl:
Meri chappel ka size pata hai na?
Sardar:
Lo kar lao gal,
friendship hoi nae,
farmaeshaan shuru.
by Pak101.com (few years ago!)
Waiter: Khan Sahb, 10 Rs Tip To Meri Insult Hy..
Khan: To Phir..?
Waiter: 20 Rs To Hon..
Khan: Main Tumhari Double Insult Nhi Kr Skta..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girlfriend to Naman: Main tum se tabi shaadi karungi jab tum koi sahsi kaam kar ke dikhaoge.
Funny Naman: Tum se shaadi karne se jyada sahsi kaam aur kya ho sakta hai?
by Pak101.com (few years ago!)
Rubel bara dukhi tha!
Ek dost ne us se pucha, “Kiu, tension mein ho?”
Rubel: Yaar ek dost ko plastic surgery ke liye 2 lakh Rupeey diye thay, ab saale ko peehchan nahi pa raha hoon!
by Pak101.com (few years ago!)
1 girl ask 2 pappu : woh kia hai jo cow k paas 4 or mere paas 2 hain?
pappu : legs
Girl : woh kia hai jo tumhari pant main hai aur meri pant mein nahi hai?
pappu: paisay
Girl : woh kia hai jo log din main karne k bajaye ko raat bistar pe kartay hain
pappu: neend puri karte hain
girl : woh kia hai jo larki pehli daffa karwate huye pain
ki wajah se roti hai?
pappu : kaan main ched
MORAL : aap bhi apni zehniat pappu ki tarhan saaf rakhain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
“Achi Achi Baatein”
1) Bike ho ya Car,
Usko Jahaz k jesy mat urrao,
Abey Rocket smjho Rocket,,
2) Koshish kro kisi se bhi Bd-Zbani na kro,
Direct Sir phaar do,,
3) Taaleem hr kisi ka Haq hy,
Isliye sochein k Zyada Parh kr ap kahin kisi ka haq to nahi Maar rahy..!
by Pak101.com (few years ago!)
Ramu: tum kaunsi soap use karte ho?
Banta: Main Santa Soap, Santa Paste aur Santa Shampoo use karta hoo
Ramu: wo kya international brand hai kya?
Banta: nahi, santa mera room mate hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Snta- pant ki silai kitni h?
Tailor-150 rs.
Snta- Aur nikkar ki?
Talor -50 rs.
Santa- Chal nikkar hi sil de or lambai pairon tak rakhiyo..gm
by Pak101.com (few years ago!)