Very Greedy Lawyer
"I'm beginning to think that my lawyer is too concerned about making money."
"Why do you think that?"
"Listen to this from his bill: 'Cost for waking up at night and thinking about your case: $50.99."
by Pak101.com (few years ago!) / 984 views
Similar Jokes
Chikku- maine susu subah 6 baje karta hu. Dr- tu es me problem kya hai?
Chikku- jee meri ankh 8 baje khulti hai..
by Pak101.com (few years ago!)
In a restaurant:
Customer: Waiter, waiter! There is a frog in my soup!!!
Waiter: Sorry, sir. The fly is on vacation.
by Abdul Latif (few years ago!)
Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.
Santa chadh gaya, to train me logo ne kaha “WEL DONE”
Santa – Khaak well done, jana to usey tha, mein to usey chhodne aaya tha!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy to Girl:Tumhari Umar kya h?
Girl:20 years
Boy: tum ne to 5 saal pehle bhi yahi batayi thi?
Girl: dekha ladkiyan zubaan ki kitni pakki hoti hain..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Jokes In Hindi - Funny-jokes
Gang of SARDARS broke a Bank.
Instead of cash they found Botles full of Chilled Red Wine,
Happily they drank & went away.
Next day Headline aai: Blood Bank lutya gya
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Husbnd; SuhaG Rat,
Me Shadi Se Phly 20 Girls K 7 Sex Kr Chuka Hun.
Dulhan; Sharmaty Huye Ap Wohe Ho Na
Jisne Mujhe 500 K Jaali Note Dia Tha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Murgi ne india pakistan
border par 1 Anda diya.
Dono desh
1 ande k liye larrne lage,
Faisla hua jo dusre desh ki zyada ladkiyo ko kiss karega
anda uska hoga,
Indians ne 20,000 pakistani
Ladkiyo ko kiss kiya,
Pakistani excited ho kar bole:=
Ab humari bari hai. Indians:= Chhoro yaar Anda
tum hi rakh lo.. =D :O =
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:tum badal gai ho tume kiss karta ho to tum aankhen band nai karti
girl:kaminy pichli bar b band ki thi to 200 gaib ho gae the.
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar:1 over me kitne bal phanke jate hain,
punjabi:6
sardar:bilkul galt ,1 ball 6 bar phainka jata hai
by Sabir shah (few years ago!)
Papu:"Mujhe Dog Food lena hai..
.
.
SALES GIRL:"Kya apke pas Kutta
hai.. ??
. Papt:"Ha ghar pe hai..
.
SALES GIRL:"Sorry! Store policy
hai ke zarurat dekh kar item
sale karo..
. NEXT DAY papu:"Mujhe Cat Food
lena hai
.
SALES GIRL:"Sorry Sir pehle Billi
la ke dekhao..
. 3 din bad Papu bag le ke store
aya aur bola:"Bag me hath dal
ke sabot dekh lo..
.
SALES GIRL hath dal ke boli:"Koi
Garm, Geeli aur Mulayum cheez hai Kya hai..??
.
Papu:"Ye meri Potty hai, aur
mujhe aaj
"TOILET PAPER" lena hai.
by Pak101.com (few years ago!)