Dating process: 6 weeks
Dating process: 6 weeks : I love U, I love U, I love U. 6 months : Of course I love U. 6 years : GOD, if I didn't love U, then why the hell did I propose?
by khalid hussain (few years ago!) / 798 views
Similar Jokes
Wife:jb me ap pe gusa karti hun to ap apna gusa kaise nikalte ho?
Shohar:toilet saf kar k
wife wo kaise
shohar:ap k toth bushar se saf karta hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Agar Question paper tough lagy
Ya samaj mai aye tu
Ek gahri saans lo, owr zor se chilawo:
.
.
"Kameeno fail hi karna hai tu exam kion laity ho…"
by inayat khan (few years ago!)
MAMU: Chand toh raat ko nikalta hai, aaj din mein kaise nikal aya?
GIRL: Ullu to raat ko bolta hai, aaj din mein kaise bol pada?
by Pak101.com (few years ago!)
A beggar- ‘Oh sundari ! Andha hoon.
Sawa paanch rupya de de..
“Husband said 2 his wife- De de, tujhe sundari
bola hai to har haal mein andha hai…”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A couple drove down a country road for several
miles, not saying a word..
An earlier discussion had led to an argument and
neither of them wanted to concede their position.
As they passed a barnyard of mules, goats, and
pigs,
the husband asked sarcastically, ' Relatives of
yours?'
'Yep,' the wife replied , 'in-laws
by Tanveer Hussain (few years ago!)
On the first day of school, the Kindergarten teacher said, "If anyone has to go to the bathroom, hold up two fingers."
A little voice from the back of the room asked, "How will that help?"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: P.C.O kahan hai?
Aadmi ne ishara kar k bataya.
Pathan P.C.O me gaya, pocket se mobile nikala or baat kr k bahir aa gaya.
Aadmi ne poocha “jab aap k paas mobile tha to aap PCO main kyun gae”
Pathan: Mere dost ne kaha tha k PCO se phone karo ge to paise kam lagain ge :-
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife : whenever we keep the money in the bags our son steals it,
I don’t know what to do?
.
.
.
.
Husband : Keep it in his books. I know he will never touch them…
by Pak101.com (few years ago!)
doctor mareez k peechey bhag raha tha
logon ne pocha kya hua?
doc: 4 baar aisa hua
sala dimagh ka operation karwany aata hai or baal katwa k bhag jata hai
by Zia Rasool (few years ago!)
pappu In Lift.. Girl : Mehnga Perfume Laga K Lift Me Ayi, Or pappu Ko Akad K Boli Cobra Perfume, Rs.6000..:)
.
2nd Girl Ayi : Jasmeen
Perfume"rs.7000 .. :)
.
Achanak Lift Ruk Gayi Or Khuch
Smell Aayi
.
Dono Ladkiyon Ne Apna Naak Pakda Or pappu Ko Dekhne Lagi... :
.
pappu With Smile:- "Muli" 14 Rupey
Kilo.....
.
pappu Madhosh Ladkiya Behosh.
by Pak101.com (few years ago!)