Wife husband say
Wife husband say :
aji sontay ho main aaj kal bohat kubsort hoti ja rahi hon
Husband:
tumhay kis nay kaha?
wife:
meri khubsorti daikh ker aab rotian bhi jelnay lagi hain
by Mazhar Khan (few years ago!) / 929 views
Similar Jokes
Girlfriend: “Kal Mera Birthday Hai”
Boyfriend: “In Advance, Happy Birthday”
Girlfriend: “Vese Kya Gift Doge?”
Boyfriend: “Kya Chahiye?”
Girlfriend: “Ring”
Boyfriend: “Ring Dunga, Par Please Phone Uthana Matt, Balance Kam Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR: I want to give a gift to my GF, what should i give?
FRIEND: Give her a gold ring.
SARDAR: Tell me about something big .
FRIEND: Give her tire of tractor.
by Pak101.com (few years ago!)
Dil badal na dena sim ki terha
Mohabbat low na krna battery ki terha
Pyar kam na krna balance ki terha
Hamesha meri zarurat mehsus karna charger ki terh
by Mazhar Khan (few years ago!)
Bahen ki vidayi me uska chhota bhai-
Papa:Didi ro rhi h jijaji to nhi ro rhe?
Papa-Beta,didi to gate tak royegi,lek in jijaji zindgi bhar roynge
by Pak101.com (few years ago!)
Kameena Baccha.. :P
Bacha: 1 Litre Aata De Do!
Dukandar: Beta Aata Kilo K Hisab
Se Milta Hai..
Dobara Kaho!
Bacha: Bottle Mein 1 Kilo Aata De
Do!
Dukandar: Beta Aata Bottle Mein
Nahin Aata.
Tum Dukandar Bano! Main Batata
Hun K Kaise Laite Hain..
Dukandar: 1 Kilo Aata Dedo!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bacha: Bottle Laye Ho? :-/ :-p
by Pak101.com (few years ago!)
santa: jadon meri navi navi shadi hoi menu meri biwi ini sohni lagdi c k dil karda c kha hi jawan.
Friend: aur ab???
Santa: kha hi jaanda te changa c
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar was writing something very slowly.
Friend asked: Why r u writing so slowly?
Sardar: Im writing 2 my 6 yr old son, he cant read very fast.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Dunya me jub bhi barish hoti hy to Awazain aati hain:
"What a Romantic Weather"
Or Pakistan main jub barish hoti hy to Awaz aati hy:
1:Utho mundiyo manji ander Kroo...
2:Motor Ty tasla Rakh be hidetiya.
3:toori pij gai sari bsharmo.
4:Bakri andar karo lantio.
5:Oay Dekh pernaly wgdy k nai.
6:Baalan da ty kisay nu yad v ni, hun kha liya khy ty suwah...:)
by lescol (few years ago!)
Main Ye Sim Off Kar Raha Hu.
Ab New Number Kab Loonga Pata Nahi.
Dil Tou Nhi Kar Raha K Itna Poorana Number Ha,
Laikin Majboori Ha, Kio K Is Pay Mujhay Bohat Ziyada
Wrong Calls Our Messages A Rahay Hain..
Loug Tang Kartay Hain. Poochtay Hain K,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tumhari Khoobsurti Ka Raaz Kya Ha…
(‘,’)/”
<))
.// Ab Banda Kia Khoobsurat Bhi Na Lagay?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man : Magar computer me inka kya kaam?
Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!
by Pak101.com (few years ago!)