Bhooka Baccha

Ek din Mummy ne Chunnu se kaha,"bete,tumhare mama ane waale hain to bazar se kuch khaane ko lao."

Chunnu bazaar se samose, nimbu aur kele le kar aaya..

Aate-aate usse bhook lagi toh woh samose kha gaya..

Fir bandar kele le gaya aur nimbu gutter mein gir gaya..

Ghar aakar Mummy ne poochcha: Kya lekar aaye?

Chunnu bola: Damadam mast kalandar, samose pet ke andar, kela le gaya bandat, nimbu gutter ke andar!

by Pak101.com (few years ago!) / 995 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A boy was behind Tree

A boy was behind Tree Park with his girl-friend in A ...
Old man: Beta, hamari Sanskriti Hai Ye kya?
Boy: Nahin uncle! Ye Hai Pallavi.
Aap Ke Piche check dusre Karo ped.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan Ka Gadha Gum Ho Gaya

Pathan Ka Gadha Gum Ho Gaya,
Pathan Use Dhond'te Hue
Ek Park Pohncha!!


Wahan Ek Larka Apni Girlfriend
Ki Aankhon Me Dekhte Hue Keh
Raha Tha...

Mujhe Tumhari Aankhon Me
Sari Dunya Nazar Arahi Hai.

Pathan Chillaya Or Bola,
Bhai Dekhna Zara Mera Gadha
Nazar Arha Hai Kahin.

by Mohammad Ali (few years ago!)
GIRL 2 DOCTOR

GIRL 2 DOCTOR;

GIRL: Dr sahab mer lips per infection hogya hy?

Dr;ap mobile pe kitne dair bat krti hen?

Girl; mobile kharab hy, islye 1 weak se koe bt nhi ki,

Dr;phr lips pe infection nhe balky lips pe zang lag gaya hy, %arsi%

by Pak101.com (few years ago!)
Dog 1: me is area me naya naya hu

Dog 1: me is area me naya naya hu
Muje yaha k kutto k sardar se milna he
Dog 2:ssshhh..Chup…!
Aawaz mat karo

Boss msg padh rahe hai…

by Tanveer Hussain (few years ago!)
NAZAR AAO.

Pathan: mai tmry liya sub kuch chor dunga

Girl: Ammi abu
Pathan: yes

Girl: frndz
Pathan: yes

Grl: Naswar?
Pathan: BAJI CHALTI PHIRTI NAZAR AAO.

by Abdul Hannan (few years ago!)
agar kabhi neend na aaye

Santa:-agar kabhi neend na aaye to kya karna chahiye.

Banta:-are neend ka intzaar karne se to achcha hai ki so hijana chahiye.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ki maa

Santa ki maa:-
20 Saal Tk Meri Koi aulad Ni Hui

press reporter:
fir apne kya kiya?

Maa:-Fir me 21 Saal ki hui to papa ne meri shadi karai
"Fir Ja k SANTA Hua"

by Pak101.com (few years ago!)
SANTA: “I Love U”

SANTA: “I Love U”
Means Kya Hota H?
.
GIRL: Mai Tumse Pyar Krti Hun
.
SANTA: Le 1 Questn Kya Pucha, Tu To Mujse Pyar Kr Baithi “Pagli

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar with wife

Sardar ankhain band karky Ayena (mirror) ke samny khara hogia
.
Bewi ne pocha; Yai kia kar rahy ho?
.
Sardar: Daikh raha ke mai sotay howe kesa lagta hon

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aj Koi Aysi Bat Kho

Husb: Aj Koi Aysi Bat Kho., Jisse Dil Khush b ho Jaye or Jal b Jaye., Wife: Apke k sb Frnd's me sb se Acchi KISS Krne ka Style Apka h..

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook