A boy was behind Tree
A boy was behind Tree Park with his girl-friend in A ...
Old man: Beta, hamari Sanskriti Hai Ye kya?
Boy: Nahin uncle! Ye Hai Pallavi.
Aap Ke Piche check dusre Karo ped.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 987 views
Similar Jokes
Doctor: Aap Ka Weight Kitna Hai?
Santa: Chashme(Opticals) K Saath 75kg
Doctor: Aur Chasme K Bina!
Santa: Vo Muje Dikhta Hi Nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Ameer Larkay ny apni grlfrnd sy gift manga,
Larki ny apni totti hoi joti ka talwa day diya,
Larka wo talwa lay kr sunar k pas gaya or kaha:'Ye chandi k box me saja do'Sunar nay 2 din ka time diya.
2 din baad jab larka leny aya to sunar nay pocha:'ye kis buzurg ki jouti ka talwa hai?'
Larka:'ye buzurg ka nahi meri girlfriend ki jouti ka talwa hay'
Sunar:'begairt pehly Q nahi bataya hum sab ghar walon nay is ko 3,3 dafa dho k piya ha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter hua..
Waiter: janab kia chahiye.?
Kanjoos: Mai Subah yahan naashta kar ke gaya tha,
kuch bach gaya tha, Wohi le aao
by Pak101.com (few years ago!)
DEVDAS Of 2010..
Maa Ne Kaha Face Book Chor Do!
Abba Ne Kaha Night Package Chor Do!
Doston Ne Kaha Mobile Se Balance Churana Chor Do!
Paaro Ne Kaha Dew Peena Chor Do! Aur
Aik Din Aayega Jab Girlfrnd K Bachey Bolengey..
Maamu Ab To Hamari Ammi Ka Peecha Chor Do!
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: yaar me kal Bitch per ghoomane gaya tha.
Santa: Ajib baat hai, tu kutti per baith kar ghoomane gaya phir bhi usne katta nahi
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Doctor sahib mairy boyfriend ko andar bhula lejeye
.
Doctor: Trust me mai shareef admi ho….
.
Girl: Nahi Doctor Sahib, apki nurse bahir akeli hai, owr maira boyfriend shareef nahi hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
santa apne jeb mai ek patthar le kar ghum raha tha..., usne ek se pucha tha ki kyon le kar ghum rahe ho. to bola jiska jeb bhari hota hai usi ka name chalta hai
by Pak101.com (few years ago!)
Example Of Chor Ki Daadi Mein Tinka
Pappu Apni Wife Se – Suno ghar ka sara saman
chupa do…. Mera ek dost aa raha hai….
Wife – Aisa kyun, Woh chura lenge kya….
Pappu - Arey nahi yaar pehchan lega…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dulha: Aaj se tum meri Zeenat ho, Tabasum ho, Tamanna ho...
Dulhan: Sharma k... Ji Aaj se aap b mere liye
Naveed ho,
Tahir ho,
Imran ho.
Kamran ho..;-)
by Pak101.com (few years ago!)
Jigyasu bache ne poocha- “Mummy, aap papa ko kaha mili?”
Maa- “Ek picnic me”
Bacha- “Kya mai aapke saath tha?”
Maa- ‘Nahi, jab gayi thi to tum nahi the, lekin jab mai lauti to tum saath aaye the
by Pak101.com (few years ago!)