Ameer Larkay ny apni grlfrnd sy gift manga,
Ameer Larkay ny apni grlfrnd sy gift manga,
Larki ny apni totti hoi joti ka talwa day diya,
Larka wo talwa lay kr sunar k pas gaya or kaha:'Ye chandi k box me saja do'Sunar nay 2 din ka time diya.
2 din baad jab larka leny aya to sunar nay pocha:'ye kis buzurg ki jouti ka talwa hai?'
Larka:'ye buzurg ka nahi meri girlfriend ki jouti ka talwa hay'
Sunar:'begairt pehly Q nahi bataya hum sab ghar walon nay is ko 3,3 dafa dho k piya ha
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1064 views
Similar Jokes
Ek Admi Ka Hont Jala Hoa Tha Kisi Ne Pucha Kaise Jala…? . . Admi Bola: Wife Makey Ja Rahi Thi Usko Chorne Station Geya Tha Khushi Mein Train Ka Engine Chom Liye…
by @irha@ (few years ago!)
1 darzi logon k kpry le kr farar hogya
Koi kehta mri shalwar
Koi kehta meri qameez
1 patan b ro rha tha Logo ne pocha q ro Rahy ho?
Pathan:Hmara naap ly gya
by Abdul Hannan (few years ago!)
USA:We 1st landed in Moon.
Rus:We 1st landed in Venus.
Santa: 1st landed in Sun
USA: U cant. Its too hot
Santa: We landed at Night
by Pak101.com (few years ago!)
Pakistan k logon ne agr
insaaniyat ki koi khidmat ki he
to sab se bari khidmat dusron
ko ye bata kar ki he k . BHAI
STAND OPER KAR LO :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
All Scientists Fail To Answer This But Santa Rocks.
Question: “Which Liquid Thing Turns Solid On Heating?”
Ans: “Besan Ke Pakode“
by Pak101.com (few years ago!)
Facebook Ka Junoon… Patni Ki Maut Par Bholu Pappu Se Milne Gaya: Bholu: Bhai Bahut Galat Hua, Muje Afsos Hai….
Pappu: Yeh Rona Dhona Chod….Jaldi Se Laptop Le Aa… Bholu: Par Kyun ?? PappU: Yaar Facebook Pe Relaionship Status Update Karna Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Helmet Pehen K Bahar Nikla
To Police Ne Kaha Nikaal 50rs..
Santa:
Abe Maine Helmet Pehni To He
Police:
Abe, Par Scooter Kaha He ?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa sent SMS to all
frnds: OYE,My mobile num has
changed Previously it
was Nokia n72 Now its
Nokia e51.Send msgs
to my new mobile ok
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Why did the frog say meow?
Pupil: He was learning a foreign language.
by Pak101.com (few years ago!)
Who is the most popular guy at the nudist colony?
The guy who can carry a cup of coffee in each
hand and adozen donuts
by Tanveer Hussain (few years ago!)