agar kabhi neend na aaye
Santa:-agar kabhi neend na aaye to kya karna chahiye.
Banta:-are neend ka intzaar karne se to achcha hai ki so hijana chahiye.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 896 views
Similar Jokes
Pathan: Dr. mujhe raat ko sapne me bandr cricket khelte dikhai dete hain
Dr: yeh dawa aaj se kha lena
Pathan: kal se kha lun
Dr: kyun?
Pathan: aaj final hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher : Which is more important to us,
the sun or the moon?
Pupil : The moon.
Teacher : Why?
Pupil : The moon gives us light at night
when we need it but the sun gives us light only in the day time when we don’t need it.
by Pak101.com (few years ago!)
ASrdar: Yar aj mujy ajeeb msg aya or mera mobile off ho gya..
2nd Srdar: Kya likha tha.?
Srdar: Battery low..
2nd Srdar: mUjy sEnd kr, sb kO tAng krUn gA..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki 2 Beveyan Lar pari..Aik boli k Aaj sunday Hay.or 2sari boli ni .Aaj Mondy Hay.
PATHAN Tang Aa k Bola
hum kya Pagal Hun. Jo Juma parh k Aya Hun?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kabhi aapne socha hai….
Tawe pe pada popcorn uchalta kyo hai ? Socho !!
Thik se socho !!
Nahi soch paye ? Thik hai, jawab chahiye…
Khud baith ke dekh lo tawe par,
pata chal jayega.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pthan Ki Murgi Bemar Hui
Sardar :
Tum Iska Sadka Utar Lo To Phir
.
Phir Kya Hona Tha,
PATHAN Ne Murghi K Lye 1 “Bakra” Sadqa Kar Diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Agar life main kabhi koi mistake ho jaye .
To 2 minute apni ankhain band karo Or socho
.
.
.
ke
.
.
.
.
. Iska ilzam kispar lagaya jaye =D
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:Ye Ratein Ye Hawaein Ye Chandni Ye Ghataein Ye Nadiya Ye Kinare Girl Interrupts Say:Abe Saale Pyar Kar Raha Hai Ya Nature Study
by Pak101.com (few years ago!)
Inspector questioning Manager in Govt.Office:Who accepts bribes in this office?
Manager:How much will you give me for that information??
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Koi Aap ko Kahy...
"Oye Insaan Ban Jao"
To
.
.
..
..
.
.
.
.
.To Aik Baar Koshish zaror kr lena
Baqi Allah Ki Marzi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)