Sardarji Ka Dhaba
Barkha Dutt: Laloo Ji, hamare desh mein divorce ke cases badte hi ja rahe hain.
Aapko kya sochte ho, iska main karan kya hai.
Funny Laloo: Shaadi.
by Pak101.com (few years ago!) / 931 views
Similar Jokes
Ye sms jin khubsurat Lrkon
OR
lrkiyun ko milta Hai…
5 Second baad unka mobile off ho jata
hai….
00:05
00:04
00:03
00:02
00:01
Nahi howa??
Khodsurat hote to ho jata na.!
Mera to 2 Din tak off raha tha..!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Kumar ko apna apna gadha bechna tha.
Usne apne sare friends ko sms kiya: Agar tumhe kabi kisi gadhey ki zaroorat ho to mujhe yaad kar lena!
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: aap Ka Mobile Bohat Acha Hey Kitney ka Liya
Boy: Race Mey Jeeta Hey
Girl: Wow Race Me Kitne Log They
Boy: 3 Police Waley 1 Mobile Shop Wala Or Main.:)
by Pak101.com (few years ago!)
Arz Kia Hy
Dor Se Dekha To Bus Khari Thi
Dor Se Dekha To Bus Khari Thi
Pas Ja K Dekha To..
BUS HI KHARI THI
Yahooo!
Apni Nazr To Bari Taez Hy YAR.
by Pak101.com (few years ago!)
Bv:Aj Koi Shair Sunao
Pati-Abhi Ni
Bv:Sunao Na
P-lo sunO
Jane jigar janeman
90 kilo tera wazan
Tu jo gir jaye mujh pe
Mar jauga mai sanam.
by Pak101.com (few years ago!)
8 yrs boy Ladka - "1 bidi ka bundle dena."
Dukandar - "Kya re iss Umar me hi Bidi pine laga."
Boy - "Nahi Ye mere Chote Bhai ke liye hai Mujhe
1 Paket Willes dedo.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Man to Hotel Manager : Jaldi Chalo, Meri Wife Khirki se kudh kar jaan dena chahti hai.
Manager : So .. Sir What can I Do?
Man : Abey Saale ! Khirki nahi khul rahi.
by A. Sami (few years ago!)
Define Biology and Sociology?
.
.
.
.
.
If New Born Baby Looks Like His Father It’s Biology,
If He Looks Like His Neighbor Then
It is Called Sociology.
by Pak101.com (few years ago!)
B.v:ap ko mera banaya howa halwa pasand nai aya bachay 3 palats kha chuke hain
andar se awaz aa, mama 1 or plate dena 1 kitab ki jilad rah gai hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa: Why majority of South Indians are black?
Banta: "Oh ji .. Because they always watch Sun TV, Surya TV, without applying Sun screen lotion"
by Pak101.com (few years ago!)