Sardarji Ka Dhaba

Barkha Dutt: Laloo Ji, hamare desh mein divorce ke cases badte hi ja rahe hain.

Aapko kya sochte ho, iska main karan kya hai.

Funny Laloo: Shaadi.

by Pak101.com (few years ago!) / 931 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ye sms jin khubsurat Lrkon

Ye sms jin khubsurat Lrkon
OR
lrkiyun ko milta Hai…
5 Second baad unka mobile off ho jata
hai….
00:05
00:04
00:03
00:02
00:01
Nahi howa??
Khodsurat hote to ho jata na.!
Mera to 2 Din tak off raha tha..!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Kumar ko apna apna gadha

Santa Kumar ko apna apna gadha bechna tha.

Usne apne sare friends ko sms kiya: Agar tumhe kabi kisi gadhey ki zaroorat ho to mujhe yaad kar lena!

by Pak101.com (few years ago!)
Aap Ka Mobile Bohat Acha Hey

Girl: aap Ka Mobile Bohat Acha Hey Kitney ka Liya

Boy: Race Mey Jeeta Hey
Girl: Wow Race Me Kitne Log They

Boy: 3 Police Waley 1 Mobile Shop Wala Or Main.:)

by Pak101.com (few years ago!)
Arz Kia Hy

Arz Kia Hy
Dor Se Dekha To Bus Khari Thi
Dor Se Dekha To Bus Khari Thi
Pas Ja K Dekha To..
BUS HI KHARI THI

Yahooo!
Apni Nazr To Bari Taez Hy YAR.

by Pak101.com (few years ago!)
Aj Koi Shair Sunao

Bv:Aj Koi Shair Sunao
Pati-Abhi Ni
Bv:Sunao Na
P-lo sunO

Jane jigar janeman
90 kilo tera wazan
Tu jo gir jaye mujh pe
Mar jauga mai sanam.

by Pak101.com (few years ago!)
8 year boy larka

8 yrs boy Ladka - "1 bidi ka bundle dena."
Dukandar - "Kya re iss Umar me hi Bidi pine laga."
Boy - "Nahi Ye mere Chote Bhai ke liye hai Mujhe
1 Paket Willes dedo.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
khirki nahin khull rahi

Man to Hotel Manager : Jaldi Chalo, Meri Wife Khirki se kudh kar jaan dena chahti hai.
Manager : So .. Sir What can I Do?
Man : Abey Saale ! Khirki nahi khul rahi.

by A. Sami (few years ago!)
Define Biology and Sociology?

Define Biology and Sociology?
.
.
.
.
.
If New Born Baby Looks Like His Father It’s Biology,
If He Looks Like His Neighbor Then
It is Called Sociology.

by Pak101.com (few years ago!)
Halwa pasand ka

B.v:ap ko mera banaya howa halwa pasand nai aya bachay 3 palats kha chuke hain

andar se awaz aa, mama 1 or plate dena 1 kitab ki jilad rah gai hai.

by Sabir shah (few years ago!)
South Indians are black

Santa: Why majority of South Indians are black?

Banta: "Oh ji .. Because they always watch Sun TV, Surya TV, without applying Sun screen lotion"

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook