A Kanjoos on his death time.
A Kanjoos on his death time.
My wife, where are you ?
Wife:Yes, I'm here
My sons & daughters are you all here?Yes, Papa
Kanjoos: To phir baju wale kamre ka pankha Q khula hai
by Pak101.com (few years ago!) / 990 views
Similar Jokes
Santa Or Banta Metro Mein Jaa Rahe Hote Hai
Metro Mein Bahut Bheed Hoti Hai Santa Banta Se Poochta Hai
Santa: “Yaar, Mujhe Thookna Hai Kaha Thooku?”
Banta: “Agle Aadmi Ki Jaib Mein Thook Le Na”
Santa: “Nahi Nahim Usse Pata Chala Toh?”
Banta: “Jab Maine Teri Jaib Mein Thooka, Toh Tuje Pata Chala?“
by Pak101.com (few years ago!)
Explain The word "AUTOMATICALLY"
....Nahe pata
i"ll xplain... ager koi ganji ladki auto mein bethi ho
to use kehte hain auto_mein_takli
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost Or Lover me kya Farq
Hy.?
Lover:
Janu Bike Ahista Chlao Accident
Ho Jaye ga…
Dost:
Chwla race day agy Cultus vich
Bachiyan ne…
by Abdul Hannan (few years ago!)
Girlfriend: And are you sure you love me and no one else?
Boyfriend: Dead Sure! I checked the whole list again yesterday
by Pak101.com (few years ago!)
THIS IS A CLASSIC ::
Santa ne facebook pe apna account banaya
aur apni WALL pe likha :
“Yaha thukna mana hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Srdar-Shirt k liye kapda dikhaiye!Salesman-plain me dikhau?S
rdar-nahi,Helicopter me dikha saale Bandar ki aulad…Sardar hu to mazak udata hain!!!:-
by Pak101.com (few years ago!)
1 Garib Ladke ki shadi ho rahi thi
Pandit- Kaho mai apna sab kuch
apni Biwi ko deta hu..
.
.
.
.
Piche se awaz aayi-
"Lo bhai,
Bechare ki cycle bhi Gyi
by Pak101.com (few years ago!)
Child1: My father has not worked for a day from the last five years. Child2: Why?
Child1: Because he is a night watchman.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
.
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??
by Mazhar Khan (few years ago!)
Teacher: Baccho agar noice polution kam karna hai to kya karna chahiye?
Chaman: Teacher simple hai hamein apney kaan bandh kar lena chahiye…
by Pak101.com (few years ago!)