Wife and Husband

Wife: Mairy khayal mai hamari baiti ko kesi se pyar hogia hai
Husband: Tumhe kaisy pata chala?
.
Wife: Kionky wo kuch dino se Easy Load ke lie paisy nahi mang rahi

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 974 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Motorway police

Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan culb me.

Pathan england me club pe chala gia . Wahan dance karne k bad bola yaar ye bta do ye shadi kis ka tha

by Sabir shah (few years ago!)
Maine ek kitab likhi hai

BHIKARI-maine ek kitab likhi hai jiska naam hai paise kamane ke sau tarike.
Raahgir-to phir bhik kyon maang rahe ho
BHIKARI- YE UN SAU TARIKO ME SABSE AASAN TARIKA HAI.

by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ-Tumhari ankhen ktni hasen hai

RAAZ-Tumhari ankhen ktni hasen hai
Grl-Choro na

RAAZ-Tumhare bal ktne khubsurat hai

Grl-Choro na,Aap B
RAAZ-Itne der se chor hi rha tha

by Pak101.com (few years ago!)
watchin a cricket match

1 pathen n other pathan were watchin a cricket match. When Afridi hits a boundary.
1st pathan: Kya Goal mara.
2nd pathan : Raha na bewakoof ka bewakoof, Goal ismein nahin cricket mein hota hai

by Mohammad Ali (few years ago!)
Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan

Wife : Ye aap ki shirt per lipstick ka nishan kahan se aaya?

Husband : Mein khud paresaan hu nishan dekhkar. Maine tu uss wakt shirt utari hui thi.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:Kal mere aba

Sardar:Kal mere aba Kunwain men gir gye or zor zor se cheekhne lge: Bachao Bachao

2nd Sardar:Ab kese hen?

1st Sardar:Theek hi honge, kal se koi awaz to nahi aayi.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladki 18th floor se gir padi

Ek ladki 18th floor se gir padi..
.
13th floor pe 1 ladke ne catch
kar liya or pocha mujhse pyar
karogi..
.
Ladki:" no,, Ladke ne usey chhor
diya 9th floor pe 1 aur ladke ne catch kiya or pucha mujhe kiss
karogi.. .

Ladki:" no, Usne b chhor diya.. .
Ladki cheekhen marti hui 1 aur
chance ki dua karne lagi.. .
.
3th floor pe aate aate Pappu ne
catch kar liya.. .

Ladki foran boli:" mai tumse
pyar bhi krungi aur kiss bhi
karungi" . Pappu ne usey foran chor diya or

bola Pappu:"
Characterless girl,
Isse accha to tu mar jaye "Main sareef banda hu ye galat
kaam hargiz nahi

by Pak101.com (few years ago!)
PGDCA

SANTA: Aaj Kal Tu Ki Kar Rha h
BANTA: PGDCA
S:Wo Ki honda ae
BANTA:
Papa G De Cash pe Aish

by Tanveer Hussain (few years ago!)
jawad

Sardar to Son: Ja Puttar ek glass pani le ke aa
Son: Sorry abba mai nahi ja sakda
2nd Son: Abba ae te hai e chawal, to aap le ke aa

by Jawad Ali Abbasi (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook