Sardar ki Wife and Mother

Sardar ki Bewi: Raat kafi hogayi par Sardar Jee nahi aye, zaroor kesi larki ka chakar hai
.
Sardar ki Maa: Hamesha bura hi sochna, kai pata kesi truck ke neche agia ho

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1026 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Adopting a child

Chaudhary to his adopted son:

Son what is the height of laziness?



Son: what more than adopting a child


by Abdul Hannan (few years ago!)
Baniya Log Akhir Itne Paisi Kyu Bacahte Hai?

Muftimal Baniya Apne Antim Samaye Par Apni Patni Ko Bulata Hai.

Muftimal: “Sunti Ho Tum Kaha Ho?”

Patni Daudi Chali Aayi Aur Boli: “Haan Ji, Main Yahaan Hoon”
Muftimal: “Mera Beta Aur Beti Kahaan Hai?”

Bache Bhi Muftimal Ke Paas Aaye Aur Bole.

Bache: “Ji Papa, Hum Bhi Yahi Hai”

Muftimal Ko Ye Sun Kar Gussa Aa Gaya Aur Vo Bola

Muftimal: “Jab Tum Sab Idhar Ho To Phir Sath Wale Kamre Ka Pankha Kyun Chal Raha Hai?“

by Pak101.com (few years ago!)
Petol khatam ho gia

Taxi driver:oye sardar g,petrol thatam ho gia hai ,taxi aage nai ja sakti

sardar:oye koi gal nai peche moorh le.

by Sabir shah (few years ago!)
arguing

A couple were arguing.

Wife: You don’t like anybody in my family.

Husband: Not true, I like your mother-in-law better than my mother-in-law!

by tanveer hussain (few years ago!)
spell mistake

Khoon se likh diya har diwar pe Uska Naam,
Khoon se likh diya har diwar pe Uska Naam,

Aur fir tod di har diwar jis pe likha tha uska naam,


Kyon Kia.

.

.

SPELLING MISTAKE THI

by Sajjad Qureshi (few years ago!)
Ek larka apni girlfriend se milne

Ek larka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfirend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.

Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?

Dear, sweetu ya jaanu.

Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha “Murgha No.5? Calling”.

by Pak101.com (few years ago!)
Banta pair pey charha to upar baithey

Banta pair pey charha to upar baithey
Bandar ne poocha: Upar kyon aaya?
Banta: Apple khane.
Bandar: Yeh to aam ka pair hai.
Banta: Pata hai, Apple saath laya hoon.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
College ki girls ne strike ki.

College ki girls ne strike ki.BOys ne bhi unka sath diya.
Girls ne zor se kaha “hamari mange”.Boys ne piche se kaha “SINDUR se bharo”.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl- I wanna breakup with u

Girl- I wanna breakup with u,give me my love letters back!!!!
..
..
.
.
... .
.

Boy-(next day) come with a bag full of love letters and told girl- find out yours and get lost!!!!

by Pak101.com (few years ago!)
I want To marry my Grandma!!

Kid: I want To marry my Grandma!!!

Dad: What You Want to marry My Mom Stupid!

Kid:- Why not ? You have married mine

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook