lash
Shadi k Dosre Din Baiti apni maa Se: Aaj mairi Unse Larayi Hogayi
.
Maa: Baita Shadi mai Jhagry tu Hotay Rehty hain, koi baat nahi
.
Baiti: Wo tu Theek hai Par Ab Laash ka kia karain?
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 921 views
Similar Jokes
Aik admi party mein gay aur apne family ka taruf angreze mein kuch es terah kera rahe:
I am Sardar and she is Sardarnee. He is my kid and she is my kidney.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan:tum nai hum ko dhoka diya diya hai...
Dukandar:nahi sar hum nai apko asli radio diya
hai....
Pathan:abe ghada is par likha hai MADE IN JAPAN
magar jab kholo to khetha hai yai hai karachi fm
107.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Principal: If any boy is found in or around girl’s
hostel, he will be fined Rs 400 for first time, Rs
800 for second time & Rs 1200 for third time.
Student: How much will you charge for monthly
pass, sir ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar In UK Hotel Khana Khane Gia
Wo Murgi Khana Chahta Tha
Lekin Murgi Ki English Bhol Gia
Thy Askd Wht Do U Want SRdar G?
Sardar Replid: Éggs’ Mother
by Mohammad Ali (few years ago!)
New Krishna to Radha-
Main Krishna Kanhaiya aur tu
Radha Gori
Main Kites ka Hritik tu Barbara Mori
Radha – Jyada line mat mar coz i Hate Luve Story…
by Pak101.com (few years ago!)
ek bhera scooter start kar raha tha..
2 bhera:kya hua petrol khatm ho gaya kya ..
1 bhera :nahi petrol khatm ho gaya ..
2 bhera:mujhe laga ki petrol khatm ho gaya .....
by Pak101.com (few years ago!)
sardar went a mirror shop and said iski garanty kya hai
shopkeeper ise ap 100 floors se niche girao to ye 99 floors tk nahi tootega
sardar wow pack it now
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Pani ko bewkuf kaise banaoge?
Socho
Socho
...
Socho
Garam karo or roz ki tarah aaj bhi mat nahao.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa radio thik karwane gya.
Mechanic ne dekh k kha: Ye thik hai,Mausam kharab hai,Isliye nhi chal rha.
Santa: Le 100rs,Mausam nya daal de.
by Pak101.com (few years ago!)
Tofani barish!
Adhi raat!
Admi Pizza Hut pe pizza lene aya.
Waitr: Ap married ho?
Admi:Kameny to kya aise tufan mæ koi Maa apne betay ko pizza lene bheje gi?
by hearthackervsgirls (few years ago!)