Sardar and Doctor
Doctor: Bachy ko pani dainy se pahle ubaal lia karain
Sardar: Wo tu teekh hai lekin Ubaalny se Bacha mar tu nahi jayega??
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 823 views
Similar Jokes
Tution sir:
Abey Gadhey, Homework kyun nahi karta hai tu!
Modern Student:
Tameez Se Baat Kar, Saale Customer se aise baat karte hai kya?..?
by Pak101.com (few years ago!)
Jyotish ladke ke haath dekhkar bola
“Beta tum bahut padhoge”
Ladka : Saale padh to mein 3 saal se raha hu, ye bata paas kab hounga???
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Me naya FM Radio laya hun ye chalata bahut achha hai
Santa: Abe ghonchu, mujhe bewakoof mat bana, ye chalega kaise iske to panv hi nahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Maa hum bara ho kr pilot bane ga
Maa: beta muje kaise pata chalega k ye
mere betay ka jahaz ha???…
Pathan(bara soch kr): hum guzarate waqt
ghar pe bomb
phenk dia kare ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar pathan K bachay ko dekh kar bola
bhot khubsurat hai kitnay MAAH ka hai?
Pathan gussey may bola:
Kameene aik hi MAA ka hai.
by Razzi (few years ago!)
Pappu: Tum kaunsi soap use karte ho Naman ?
Naman: Main Chaman Soap, Chaman Paste aur Chaman Shampoo use karta hoo….
Pappu: Yeh kya international brand hai ?
Naman: Nahi, Chaman mera room mate hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Tum 1baar me kitne admi utha sakte ho,
PAHALWAN: kamse kam 10
.
.
... .
.
.
.
.
.
Pappu: bas,
Tumse acha to mera murga hai, jo subah pure
mohlle ko utha deta hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan bht pareshan tha k hr joke main mera hi zikr kyoun hota hai.
us ne apni b.v se kaha:
“koi aisi baat kro jis ma main involve na hon”
b.v : “i m pregnant”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
HuM ne AaGhoOsH-E-Dunya se
ye sEEkhA hai saBaQ....
.
.
.
.
.
Jis ko roNa nahI aata WO shadi kar Ley....!
by Mazhar Khan (few years ago!)
BV_ne Pati k Gale Me Bahein Daal Kar Kaha= Kaisi Lag Rahi Hu Mai?
Pati=BilkuL waisi Jaise
Bhagwan Shankar k Gale Me Naag Latka Ho..
by Pak101.com (few years ago!)