Chaman’s International Brands
Pappu: Tum kaunsi soap use karte ho Naman ?
Naman: Main Chaman Soap, Chaman Paste aur Chaman Shampoo use karta hoo….
Pappu: Yeh kya international brand hai ?
Naman: Nahi, Chaman mera room mate hai….
by Pak101.com (few years ago!) / 991 views
Similar Jokes
Makan Malik : Rs 700 kiraya hoga.
Kirayedar : Thik hai. Lekin aapke makan me chuhey
nach rahe hai.
Malik : To saale 700 me kya Sheela nachegi?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek machchar ek takle ke sar par ja kar baitha,uske baad–
2nd machchar- Wah.. kya ghar dhunda hai!
1st machchar- Ghar kaha re,abhi to sirf plot kharida hai -
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor: bantaji, khaane baad neend ki goliya lee na aapne.
Banta: uff!! khaane ke baad zor se neend aa raha tha to maine goli lena bhool gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Friend:wo konsi aura hai jise har waqt pta hota hai k uska shohar kahan hai.:-
sardar:bewaah aurat
by Sabir shah (few years ago!)
HARD-DISK woman:
She remembers everything, FOREVER.
RAM woman:
She forgets about you, the moment you turn her off.
INTERNET woman:
Difficult to access.
SERVER woman:
Always busy when you need her.
CD-ROM woman:
She is always faster and faster.
EMAIL woman:
Every ten things she says, eight are nonsense.
VIRUS woman:
Also called ?wife?; when you are not expecting her, she c
by ubaid ur rehman (few years ago!)
Snta-Yaar lag rha hai mujhe bird flue ho gya he.
Banta -Tuje kaise pata?
Snta-Yaar mera kal se udne ko man kar raha he..
by Pak101.com (few years ago!)
Believe it or not, but its true.
Gandhi went to gym at the age of 24.
One of his friend said,"Wah bapu, kya body hai".
Tabhi se bapu ne shirt pehenna chor diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband ne paan khareed kar wife ko khanay k liye diya
Wife: aap ne apnay liye q nahi liya ?
Husband: darling me to wesay he khamosh rehta hun ;)
by Kashif (few years ago!)
After the 2nd test match, Michael
Clarke's mother called him and
said:
Beta, thoda Paani laa de... Tere
karan subah se hichki aa rahi
hain... Pura India yaad kar raha
hai mujhe'
by Tanveer Hussain (few years ago!)