Plz call me,its urgent


Plz call me,its urgent. Ek accident ho gaya hai.

.

.
Aap ka hi blood group chahiye,
Plz mana mat karna

Warna

GADHA mar jayega

by Mazhar Khan (few years ago!) / 802 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

A sheikh boy fall in love with sheikh girl

A sheikh boy fall in love with sheikh girl

Larki: jb sub so jain ge to main gali main sika phenkon gi tum faoran andr ajana
Lekin Lrka sika phenkne k 1 ghante baad aya

Larki: itni der Q?

LARKA: Me Sika Dhoond Raha tha

Larki: Pagal Wo To Main Ne Dhaaga baandh K phenka Tha…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Phool dena to gobhi ka

Agr ap mujhe phool dena chahte ho to gobhi ka phool dena

ap k pyar ka bi izhar ho jae ga ,
humara salan bi tayar ho jae ga

by Sabir shah (few years ago!)
Hum Bina Baat Ke Jaan Dete

Sardar: Tumhe Rajput Kyo Kehte Hai?

Rajput:
Hum Apni Baat Pe Jaan De Dete Hai Tumhe Sardar Kyo Kehte Hai?

Sardar:Hum Bina Baat Ke Jaan Dete

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

PIA ki flight me Captain anouncment k bad mike Off krna bhoL gaya…

Captain apne co-pilot se: Ab me 1 cup coffee piyun ga phr Air hostess ko kiss kroga.

ye sun kr 1 air hostes mike OFF krne bhagi to gir gai.

Sath betha pthan: O Khuda Ka Bandi Aram se Jao pehle wo cofee piye ga….

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.

Santa aur Banta train ke peeche bhag rahe the.
Santa chadh gaya, to train me logo ne kaha “WEL
DONE”
Santa – Khaak well done, jana to usey tha, mein to
usey chhodne aaya tha!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Love

2 Lovers plan to suicide. Boy jumped first, Girl closed her eyes & return back saying love is blind. Boy in air opened his parachute saying love never dies.

by nadeem (few years ago!)
Wo Aaj Be Sardi Me

Wo Aaj Be Sardi Me Mar Rahi Hay,

Kisi Ne Aik Bar Usy Kaha Tha,

Tum Sweter K Bina Katrina Kaif Lagti Ho

by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan Ka Nikah Nama

Ek Pathan Kafi Dar Se Apna
“NIKAH NAMA” Dekh Rha Tha

Wife Ne Tang Aa Ker Pocha..

Kia Dekh Rahe Ho??
Pathan Boola.. “EXPIRY DATE”
Dhoond Raha Hoon

by Pak101.com (few years ago!)
character less

Santa : Yaar tune apni Biwi ko Talaak kyon di?

Sardar : Yaar woh badi character less thi..Shaadi mujhse ki aur Baccha Bhagwan se mangti thi.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
what is the difference

what is the difference
Between a new husband & a new dog?"After a year the dog is still
excited to see u."

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook