Plz call me,its urgent
Plz call me,its urgent. Ek accident ho gaya hai.
.
.
Aap ka hi blood group chahiye,
Plz mana mat karna
Warna
GADHA mar jayega
by Mazhar Khan (few years ago!) / 801 views
Similar Jokes
1 SARDAR Or American Siri Paye Kha Rahe Thay.
American K Hath Me Bakray Ki Zaban Agai.
American: Wats This?
SARDAR: Lo Dasso
O Khotaiya “This Is Language”
by Pak101.com (few years ago!)
ust Friends: Never ask for food
Best friends: Are the reason you have NO food
Just Friends: Call your parents Mr/Mrs
Best Friends: Call your parents Dad/Mom
Just Friends: Have never seen you cry
Best Friends: Cry with you
Just Friends: Borrow your stuff for a few days, then give it back
Best Friends: Keep your stuff for so long, you forget it was ever yours
Just Friends: Know about you
Best Friends: Could tell things about you you didnt even know yourself
Just Friends: Would knock on your front door
Best Friends: Walk right in and say – I am home
Just Friends: Will help you when you fall over
Best Friends: Will jump on you and shout – Dog pile…
Just Friends: Are around for a while
Best Friends: Are for life
Just Friends: Say ‘love you’ in a joking manner
Best Friends: Say ‘i love you’ and they mean it
Just Friends: Will read this
Best Friends: Will steal this
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dost Pathan Se: Tum To Aaj Doctor Ke Pas Janay Walay Thay,
Kyon Nahin Gay?
Pathan: Yara Ham Kal Jaey Ga,
Aaj Hamara Tabiat Kharab Hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Chiman:Aap kitna padhe ho?
Friend: B.A.
Chiman: kamal karte ho yaar sirf do word padhe
aur woh bhi ulte.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:
Pathan Tarap Tarap K Marne He Wala Tha,
K
Usay Yaad Aaya
K
Bijli 2 Din Se Band Hai. :
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl.
So,I Dont Know
Whether I Am Uncle Or Aunty.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:-meri dictionary main namumkin shabd nahin hai.
Banta:-are yaar dictionary kharidne se pahle check kar lena chahiye na.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jo aankhon se hamesha rahtey hain Door
Wah Wah
jo aankhon se hamesha rahtey hain door
.
.
.
.
.
Wo Question Exam me aatey hain Zaroor.
by Mazhar Khan (few years ago!)
PrincipaL=
Late Q Aaye Ho?
Pappu=
Bike Bigad Gyi Thi Sir
PrincipL=
Bus Me nhi Aa Sakte?
Pappu=
Maine Bola Sir
Par Apki Beti Nhi Mani.
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA Ur Son Is Dead
After Hearng dis
Santa Jumps Frm50th Flor
35Flr He Realizs:I Dont Hav Son
20Flr:I m Not Marrid
&
3rdFlr:SHIT I m Banta
by Pak101.com (few years ago!)