Jis waqt khuda ne tumhain banaya hoga
Jis waqt khuda ne tumhain banaya hoga,
ek saroor sa uske dil pe chaya hoga...
pehle socha hoga tujhe jannat mein rakh lun..
phir ussay zoo ka khayal aaya hoga..
by Pak101.com (few years ago!) / 795 views
Similar Jokes
Agr Fursxxaat Ke Lamhoo Mein
Mujhaay Yaaad Kartaay HoToh
Mujhaay Yaad Maat Karnaah
Mai Tanhaa Zaroor Hu Magaar Fizzzul Nahi.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A brunette, a redhead and a blonde are in a breast stroke race. The starter's gun goes off and the three girls dive into the pool. The brunette and the redhead shoot across the pool and get out; 20 minutes later the blonde reaches the end and gets out. The judge says, "The gold medal goes to the brunette, the silver medal goes to the redhead, and the bronze goes to the blonde". The blonde says, "I don't want to be a sore loser, but I think the other girls were using their arms."
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Biscuit ka packet kharid kar do barabar- barabar tor raha tha
puchha kyon
Santa: Pretto ne bola tha 50- 50 Biscuit lane hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aik sardar pehli bar jahaz main betha: Jese hi jahaz ka agla tyre oper utha , to sardar pilot ko marne laga. Aur Bola : Main pehle hi dara hua hon aur tum wheeling kar rahe ho ...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Parents To A College Watchman:
Is This College Good..?
Watchman: Probably The Best
I Did My Engineering Here
&Got Immediate Placement
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Burhiya Bacchay Se:
So Ja Diploma So Ja
Parosan:
Aap Ne Isay Diploma Kyun Kaha?
Burhiya:
Meri Beti College Se Diploma Lenay Gayi Thi, Ye Le Kar Agai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Jab tum is duniya se jaoge,
Door kahin ek naya janam paoge,
Is baar jo hua bahut bura hua,
Agli baar tum ek lambi pooch
aur chaar taang paoge.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:rat ko 1 admi ne chaku dekha kar loot lia.
Dost:lakin tumhare pas tu hamesha pistol hoti hai.
Sardar:wo me ne li chupa di thi warna wo bi le jata.
by Sabir shah (few years ago!)
Customar (hotel manger se-subah ke waqt mai baid
pe breajfast lena pasnd krta hu
Manegar-no problam lekin apko apna bed neche
restra me lana hoga
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Pathan 2sre Se:
O Yara Humare Pait Me Gas Hy…!!!
2sra Pathan:
Khuda Ka Shukar Hy K
Petrol Nahi Hy Wrna
Amrica Qabza Kr Leta..!
by Pak101.com (few years ago!)