Khada Kar Diya

Krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!

Jack: Accha kya who aisa kar paya?

Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.

by Pak101.com (few years ago!) / 1017 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa

Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjhoTodhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai

Saas: Bahu se kon hai?Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Abba De Saamne Smoking…??

Sardar Smoking In Front Of His Father ..

His Friend: Oye ! Abba De Saamne Smoking…??

Sardar: Abba Hi Hai Na..
Petrol Pump Te Nahi … !!

by Pak101.com (few years ago!)
1 Mrasi Ki BV Ka Bukhar Nhi Utr Raha Tha

1 Mrasi Ki BV Ka
Bukhar Nhi Utr
Raha Tha
Usy Doctor Ny
Mashwra Dya K
Molvi Sahab Say
Dam Krwa Lo
Molvi Sahab
Rozana Dam
Krny Ghar Aa Jatay
Mirasi Phir
Doctor K Pass
Gya Or Bola
Mola Khush
Rakhy Changa
Mashwara Dita
c
“Bukhar Ty magro
Leh Gya ay Hun
Molvi Ni Lehnda”

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Movie Ke Poster Ko Kyun Ghoor Rahe Ho

Beggar 1: Arey, tum kyu us movie poster ko aise gur rahe ho?

Beggar 2: Main hee is movie ka producer hoo

by Pak101.com (few years ago!)
Bapu in a computer Exam...

Bapu in a computer Exam...

examiner asked,"What is Microsoft Excel?

Bapu: " It is like Surf Excel to clean computer...!

by Pak101.com (few years ago!)
student

Tharki Teacher and Student

Teacher:
Behind Every Successful Man There Is A Woman

What Do We Learn From This?

Student:
We Should Stop Wasting Time In Studies
And Find A Woman

by inayat khan (few years ago!)
Punjaban: Maa aaj

Punjaban: Maa aaj mai nay 1 larkay ko bewaqoof banaya

Maa: woh kaisay ?

Punjaban : may nay uss ka 500 ka note aapni sandle may chupa lia aur woh 2 ghantay tak meri braizer may dhondta raha

by Mazhar Khan (few years ago!)
Premika:Kya Baat Hai?Bahut Udas

Premika:Kya Baat Hai?Bahut Udas Lag Rahe Ho?

Premi:Maine Abhi Bhaut Hi Karunamay Book Padhi He

Prmk:Kaunsi Book?
Premi:Bank Ki Pass Book.

by Pak101.com (few years ago!)
Combine study

1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta
Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:
Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa’s interview

Interviewer:- Agar Do Gaadiyan Ek Line pe aa gayi to kya karoge? Santa:- Jee, Red Light dikhaunga Interviewer:- Red Light na ho to? Santa:- Torch Dikhaunga.. Interviewer:- Torch na ho to? Santa:- Apni Red Shirt utaar kar dikhaunga.. Interviewer:- Shirt bhi Red na huyi to? Santa:- Fir Main apne Bhuaa k Ladke ko bulaunga.. Interviewer:-Wo [...]

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

“Lipton di cha hai?”

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook