Khada Kar Diya
Krish: Doctor ne mujhe kaha tha ki woh do hapte mein mujhe pairo par khada kar dega!
Jack: Accha kya who aisa kar paya?
Krish: Ha uska bill chukane ke liye mujhe apni car jo bechni padi.
by Pak101.com (few years ago!) / 1017 views
Similar Jokes
Saas : Bahu aaj se mujhe apni Maa aur saurji ko BAAP samjhoTodhi der baad door bell bajati hai uss ka sohar aata hai
Saas: Bahu se kon hai?Bahu: Maa BHAI SAHIB aaye hain.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Smoking In Front Of His Father ..
His Friend: Oye ! Abba De Saamne Smoking…??
Sardar: Abba Hi Hai Na..
Petrol Pump Te Nahi … !!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Mrasi Ki BV Ka
Bukhar Nhi Utr
Raha Tha
Usy Doctor Ny
Mashwra Dya K
Molvi Sahab Say
Dam Krwa Lo
Molvi Sahab
Rozana Dam
Krny Ghar Aa Jatay
Mirasi Phir
Doctor K Pass
Gya Or Bola
Mola Khush
Rakhy Changa
Mashwara Dita
c
“Bukhar Ty magro
Leh Gya ay Hun
Molvi Ni Lehnda”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Beggar 1: Arey, tum kyu us movie poster ko aise gur rahe ho?
Beggar 2: Main hee is movie ka producer hoo
by Pak101.com (few years ago!)
Bapu in a computer Exam...
examiner asked,"What is Microsoft Excel?
Bapu: " It is like Surf Excel to clean computer...!
by Pak101.com (few years ago!)
Tharki Teacher and Student
Teacher:
Behind Every Successful Man There Is A Woman
What Do We Learn From This?
Student:
We Should Stop Wasting Time In Studies
And Find A Woman
by inayat khan (few years ago!)
Punjaban: Maa aaj mai nay 1 larkay ko bewaqoof banaya
Maa: woh kaisay ?
Punjaban : may nay uss ka 500 ka note aapni sandle may chupa lia aur woh 2 ghantay tak meri braizer may dhondta raha
by Mazhar Khan (few years ago!)
Premika:Kya Baat Hai?Bahut Udas Lag Rahe Ho?
Premi:Maine Abhi Bhaut Hi Karunamay Book Padhi He
Prmk:Kaunsi Book?
Premi:Bank Ki Pass Book.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta
Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:
Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Interviewer:- Agar Do Gaadiyan Ek Line pe aa gayi to kya karoge? Santa:- Jee, Red Light dikhaunga Interviewer:- Red Light na ho to? Santa:- Torch Dikhaunga.. Interviewer:- Torch na ho to? Santa:- Apni Red Shirt utaar kar dikhaunga.. Interviewer:- Shirt bhi Red na huyi to? Santa:- Fir Main apne Bhuaa k Ladke ko bulaunga.. Interviewer:-Wo [...]
by Pak101.com (few years ago!)