Cute Ans.. When a girl asked his Ex-boyfriend

Cute Ans.. When a girl asked his Ex-boyfriend
Girl: Do u still love me?
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy: Pyar ka topta nahi,
lekin mere dost aaz bhi mujhe teri kasam detehai. ?
? Kadir ?

by Pak101.com (few years ago!) / 832 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

CROSS THE ROAD... FAT TURKEY

Q: Why did the fat turkey cross the road?
A: To get hit by my car.

by khalid hussain (few years ago!)
Mobile Charge

Wapda walo
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Menu Mobile te Charge Kr len day

by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar Doctor and Pundit loved same girl.

A Sardar Doctor and Pundit loved same girl.

Pundit started giving an apple to the girl everyday.

Sardar Doctor asked: WHY ??

Pundit: An apple a day keeps the doctor away!

by Pak101.com (few years ago!)
For job interview question.

For job interview question.

Brithish to sardar:"where is abu dahbi

Sardar:jis qubrastan ty ammi dabi,ody naal e zara para kr k abu dabi"

by hearthackervsgirls (few years ago!)
GOLU ankhay band Kar k shishee k

GOLU ankhay band Kar k shishee k samne betha tha..

MOLU ne pocha khan bhai kia karrahe ho..??

GOLU bola yar hum dekhraha hai k hum sota hua kesa lagta hai

by Pak101.com (few years ago!)
Railway Job Interview

RAILWAY JOB INTERVIEW
Officer:
Tumhein Pata Chalay Ky 2 Train
Ek Hi Track Pe Aamny Samny Se
Aa Rahi Hain To Tum Kya Karoge?”
Sardar:
Main Kanta Badal Donga.
Officer:
Agar Na Badal Sako?
Sardar:
Main Red Signal Donga.
Officer:
Light Na Ho To?
Sardar:
Main Red Jhanda Dikha Doonga.
Officer:
Jhanda B Na Mila To?
Sardar:
Main Chotay Bhai Ko Bula Longa.
Officer:
Kyun?
Sardar:
Ohnu Train Di Takkar Wekhn Da Bara Shoq Ay.

by Pak101.com (few years ago!)
Mother:hey son ,your younger

Mother:hey son ,your younger brother is crying badly,
why dont you lovingly cares him.

Son :mom I’m bzy .

Mother:what are ya doing.
Son :I’m eating his biscuits

by Pak101.com (few years ago!)
Hamein Kon Si Jaldi He

Doctor: Cigrate Noshi Insan Ko Ahista Ahista Mar Deti He….

.

.

Charsi:

Haan! To Hamein Kon Si Jaldi He…:-(

by Mazhar Khan (few years ago!)
goun ka master

Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta----- Bacho ye ,, M,, hy . M say mother--maa--jaisay sheeday ki maa---- Dosray din master ji nay board pay W lika-- bacho ye kia hy?? aik bacha bola-----sir---hy tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hy

by Mohammad Ali (few years ago!)
Condom kia hota hai

Pota:dada g ye condom kia hota hai,

dada:chal bhag mujhe nai pta.

Pota:me janta tha budhey tujhe pata hota to aj jayedad k 18 hise na hote

by Sabir shah (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook