Boy-yar,mujhe us ladki se bachao?
Boy-
yar,mujhe us ladki se bachao?
Dost- q?
... Boy- jab se maine keh dia hai dil chir k dekh
tera hi
nam hoga?
.
.
.
.
.
.
Saali chaku leke piche pad gayi hai... :P
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 770 views
Similar Jokes
Ek Srdar Ko Puri Raat
Machharo Ne Bahut Pareshan Kiya
Uska Dimaag Ghoma
Sardar Ne Zehar Pee Liya
Aur Bola Ab Kaato Saalo
Sab K Sab Moroge
by Pak101.com (few years ago!)
“PANJABI” told his Friend:
“Yaar, ik Kurri mainu huss k wekhdi aey.”
Friend:
“Confirm kar le!! Huss k wekhdi aey… Ya wekh k hussdi aey.
by Pak101.com (few years ago!)
PATHAN: Aj meri Juma ki NAMAZ nikl gai
Friend: wo kase?
PATHAN: IMAM sahab bole Apny MObile of ker dain ,
Mera mobile Ghar tha jab ker ke aya to JIMAAT nikal gai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta: Wife agar husband ko naukar samjhe to husband ko kya karna chahiye?
Santa: Zyada kuch nahi, do char ghar aur pakad lene chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki B.V bhaag gai 3 din baad wapis aaye:
Pathan ghusse se bola: Ab kya lene aayi ho?
Pathan ki BV boli:
"Main apne mobile ka charger bhool gai thi"
by Abdul Hannan (few years ago!)
Raat ke 3 baje santa ke number par phone aaya – Hello yaha Fatima Mehfooz rehti hai kya?
Santa : Kutte itni raat ko Fatima mere paas hoti to mehfooz rehti kya?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa goes 2 a Library & asks 4 book 'Psycho - The Rapist'
The Librarian searches 4 a while cums back slaps & says"
Idiot,the book is called Psychotherapist..
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Bus, Train and ladki ek jaise hote hai. ek jatihai to dusri aa jati hai.
Girl : Auto, Taxi aur ladke ek jaise hote hai, ek bulao to 4 chale aate hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Admi GOLU Ko Mar Raha Tha
Logo Ne Poocha K Q Maar Rhe Ho
Aadmi-Sala 1 Ghante Se Pooch Raha Hy K
Phir Sailab Kb Aaega
Muje Rashan Nai Mila
by Pak101.com (few years ago!)
Kal raat kitaab kholi to ehsaas hua..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kitaab kholne se jo nind aati hai na...
wo neend ki goliyaan khane se bhi nahi aati =)) :D
by Pak101.com (few years ago!)