The best Shair
The best shair written on A rickshaw!
Ferrari ka Baap, Nissan ka Nana…
Yeh rickshaw chala raha hai pathan deewana
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
Rahul gandhi Se Interview Me Pucha Gaya:
Agar 2 Minute K Liye Aapko P.M Bana Diya Jaye
To Aap Kya Karenge..??
Rahul: Hum Maggi Noodles Banayenge..
Interviewer: Why.??
Rahul: 2 Minute Me To Sirf Maggi hi Ban Sakti Hai..
Interviewer: Agar 5 Saal K Liye Bana Diya Jaye.??
Rahul: Hum 5 Saal K Liye P.M Nahi Banege..
Interviewer: Why.??
Rahul: Itni Maggi Kaun Khayega!!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Doctor help me, mein jab baat karta huun
to muje sirf awaaz sunaideti hai, aadmi nahi dikhta.
Dr: Aaisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pota:dada g ye condom kia hota hai,
dada:chal bhag mujhe nai pta.
Pota:me janta tha budhey tujhe pata hota to aj jayedad k 18 hise na hote
by Sabir shah (few years ago!)
Lovers in cities of Pakistan on Mobile
In
ISLAMABAD
Hello Jan! chalo Aaj CHINEESE me Dinner kren.
In
LAHORE
Hello Jaan! Aaj
Film ka mood hy Tmhare sath.
In
KARACHI
Hello Jaan!
Mosm pyara hy
Chalo Sea View chalty hain.
In
PESHAWAR
Wye meri Jana!
Kidhar ho?
Abhi phir BOMB BLAST hoa hy
MARI to NAHI?
by haleema sadia (few years ago!)
Sardar : O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno : Oji car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Bar Ek Chinki Ke Ek Dost Ne Us Se Puchha
Boy: “Yaar Chinki Ek Baat To Bata, Ye Pyar Ho Jata Hai, Ya Karna Parta Hai?”
Chinki Huste Hue: “Ladka Handsome Ho To Ho Jata Hai, Aur Agar Ameer Ho To Karna Parta Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Wapda office fone kr k bola:Janab light band kr do
Wapda wala:kyun sir
Pathan:wo yara hamaray dimagh me aik nya gaali aya hai wo tumko dena hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
How Did A Rat Propose A Cat?
..
..
..
..
..
..
..
..
?
?
?
?
?
O Billo Rani
Kaho To Abi Jan Dey Dun
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1st Pathan: O yara Bike q tez krdi.
1st Pathan:
O yara Bike q tez krdi.
2nd Pathan:
Break fail ho gya ha is se pehle accident ho jai jaldi se ghar phuch jate hen.
1st Pathan:
Good!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pehla dost: Tu office mein toh bada sher bana ghoomta hai, ghar par kya ho jata hai?
Doosra dost: Hota to sher hi hoon par DURGA sawaar ho jaati hai...
by Pak101.com (few years ago!)