Abey Wo Dekh Teri BHABI
Urdu Ki "TEACHER"
"Wo Dekho Ek Khubsurat Larki Khari Hai" Is Jumly ko Apne Alfaaz Mai Likho...
STUDENT:Abey Wo Dekh Teri BHABI. :-)
by Pak101.com (few years ago!) / 1009 views
Similar Jokes
Boy: My grlfrnd broke up wid me & snt me pics wid her new boyfrnd..
Frnd: Awwww dats Bad.,wht did u do dn?
Boy: I sent them 2 her Dad….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
The awkward moment when ;)
when your friend is arguing with their
parents &
their parents turns towards you
and asks
"Do you ever talk to your parents like this?" XD
lolz
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
Mujh Se Koi Ghalti Ho Gai He Kia?
Pichhle Ek Mahiney Se Mujhe Ignor Ker Rahe Ho, Plz Aisa Mat Karo
.
.
Tumhara Piyara
.
“SAABUN”..:-)
Plz Naha Lo Yaar ! Sardi Kam Nahi Ho Gi..:-p
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ladka: Hey bhagwan!Kisi samajhdar ladki ko meri g.frnd bana do.Bhagawan:Ghar chale jao beta,Samajhdar ladki kabhi boyfrnd nai banati.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Our New Neighbour Always Kisses His Wife When He Goes To Work
Why Don’t You Do That?
Husband: How Can I? I Don’t Even Know Her
by Pak101.com (few years ago!)
Us ne milne ki b ajeeb sharat rakhi hai
faraz
cycle pe aana aur wo bi bagair seat k
by Sabir shah (few years ago!)
Man to Hotel Manager : Jaldi Chalo, Meri Wife Khirki se kudh kar jaan dena chahti hai.
Manager : So .. Sir What can I Do?
Man : Abey Saale ! Khirki nahi khul rahi.
by A. Sami (few years ago!)
Banta: Santa, itna udhaas kyu baita hai?
Santa: yaar betting mein maine 2000 gavaa diyaa :-(
Banta: kaise?
Santa: India pe 1000 rupaiye ka bet lagaaya tha aur India ne match haar gaya
Banta: lekin 2000 kaise?
Santa: aaj us match ka highlights daale. India pe ummeed rakh ke phir 1000 dala tha.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Jyotishi Se- Meri Shaadi Kyon Nahin Ho Rahi Hai.?
Jyotishi- Kaise Hogi.. Kundli Mein Sukh Hi Sukh Jo Likha Hai.!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar Ne Frog Se Pucha:
Sardaro Me Dimag Hota Hai?
Frog Ne Kaha Nahi Aur Pani Me Kood Gaya..
Sardar: Isne Sucide Kyu Kar Diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)