Sardar was busy removing
Sardar was busy removing a wheel from his auto.
A man asks sardar why are you removing a wheel from your auto.
sardar : Cant you read the board.
Parking is only for 2 wheeler
by Pak101.com (few years ago!) / 1066 views
Similar Jokes
Teacher : Qaatil kisy kehty hen?
Pathan : Mujhy nahi pata.
Teacher : For example Tumne apne baap ko qatal
ker diya, to tum kiya huye?
Pathan : Yateeem.....:-p
by @irha@ (few years ago!)
Inspector questioning Manager in Govt.Office:Who
accepts bribes in this office?
Manager:How much will you give me for that
information??
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Papa: Beti Inter k baad kya karogi?
Beti: B.B.A karongi.
Papa: What is B.B.A?
Beti: Boyfriend ki Bike pe Aish.
by Pak101.com (few years ago!)
2 Friends Jungle Main Bathroom Kar Rahay Thay,
Achanak SHER Agaya.
1st Friend: Oye Tu Dar Tou Nhi Raha Na?
2nd Friend: Nahi Nahi Yaar, Main Tou Nahi Dar Raha…
1st Friend: Tou Phir Apni Dho Meri Kio Dho Raha Ha…..:O :P :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gahak: (doodh waly sy)
Tumhari gaay kita doodh deti he
Doodh wala: 5 kilo
Gahak: is main say kitna bech letey ho? Doodh wala: yehi koi 12 kilo
by Pak101.com (few years ago!)
KitnY majboor hein Taqdeer k hath0n ...Wasi...
JAN k phone Aa rahY hein or YES wala button kharab hai
(',')
<)(>
dekh yar CHINA wal0n ki harkaten..
by Mazhar Khan (few years ago!)
BF:Mai Tumhara Mobile Dekh Sakta Hu
GF:Ha Janu Q Nai Just A Minute
Delte Delete Delte
Ya Lo Janu Dekh Lo Tumha To Mujpe Trust Hi Nai
by Pak101.com (few years ago!)
Total Disaster:-)
Two friends were walking but suddenly they stopped..
1St Freind: Ooh my god!! my girl friend and my wife are coming together..
Second Friend: Damn!!! Mine tooo it :-))
by Pak101.com (few years ago!)
Bv:me driver ko nokri se nikal rahi hun,aj me dusri bar marte marte bchi hun.
Shohar:(khushi se)begum aik aur mauqa use de do
by Sabir shah (few years ago!)
Love Marriage Ka Matlab Apny boyFriend Ko husband Banana
Arrange Marriage Ka Matlab ?
KiSi Or K boyfriend Ko Apna husband Bnana.
Toba Toba. . .! :o :p
by Mazhar Khan (few years ago!)