Santa purposed a girl

Santa propose a girl..
Girl replied-
Thapad marungi...
Santa replied-
Thapad maregi toh mukka bhi khayagi.....

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 927 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar 2 doct

Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?

Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt

by Mohammad Ali (few years ago!)
Why is Salman Khan disturbed

Why is Salman Khan disturbed these days?

Usi girlfriend jawaan ho gayi hai,aur bhabhi badnaam ho gayi hai…!

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tum school kyun aate ho?

Teacher: Tum school kyun aate ho?
Student: Vidya ke liye sir!


Teacher: Phir tum class mein soo kyun rahe ho?
Student: Aaj Vidya nahi aayi hai isliye sir!!!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ne apni sagaai tod di

Santa ne apni sagaai tod di kyunki ladki virgin thi.
When asked why, Santa bola: Jo aaj tak kisi ki nahi
hui woh meri kaise ho sakti hai.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
lawyer to sardar

Lawyer to sardar:geeta pe hath rakho
Sardar:Kamal hai, Seeta pe hath rakha
to baat court tak pohanch gaye,
ab bol raha he geeta pe hath rakho:p

by Abdul Basit (few years ago!)
Daku phtan k ghar guss gaya

Daku pathan k ghar ghus gaya
aur bola jaldi btao sona kahan hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: pagal ka bacha! itna bra ghar hai, kahin
bhi so jao.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tumne us aadmi ko aisa kyu maara?

Santa: tumne us aadmi ko aisa kyu maara?

Banta: usne mujhe poocha ke "Khaana khaaye kya"?

Santa: arey, bhala hi poocha hai na. phir kyu maara?

Banta: main toilet mein baita tha

by Pak101.com (few years ago!)
Daku pathan k ghar ghus gaya

Daku pathan k ghar ghus gaya
aur bola jaldi btao sona kahan hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: pagal ka bacha! itna bra ghar hai, kahin bhi so jao.

by Pak101.com (few years ago!)
Lub pe aati hy dua ban k

Lub pe ÅÅti hy duÅ bÅn k tamanna meri,

Sim band hojae allah kare teri,

Dur Dunya me mere sms se ujala hojae,

Jo muje sms na kare uska rang kala hojae,

Hy mera kam faqiro ko sms karna,

Knjuso or garibo k inbox bhrna,

Mere Allah inhe b ab gerat ajae,

Ye sms parhte hi inka b sms ajae…

by Mazhar Khan (few years ago!)
chod do nasha

Ek Cheeta Cigarette ka sutta lagane hi wala tha ki achanak ek chuha wahan aya aur bola bhai chor do nasha, ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt hai. Cheeta choohe k sath chal dia Aage 1 hathi cocaine pi rha tha, chooha Fir bola, bhai chor do nasha,ao mere sath,dekho ye jungle kitna khubsurt [...]

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook