Ek bar kuch banda
Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 910 views
Similar Jokes
Super Bezti =D
Larki:
Mera bag 2500, sandal 2200 aur suit 3000 ka hai.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Larka:
bs karo, pehlay apnay sir par dupatta sahi kr lo
5 rupay wali HAIR band nazar aarahi hai..:p
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher: Class, we will have only half a day of school this morning.
Class: Hooray!
Teacher: We will have the other half this afternoon!
by Pak101.com (few years ago!)
What is the Colour of Frequency?
Ans: Purple
How?
Frequency=1/time
means 1/sec
1sec = Ek Pal
1/Pal= Per Pal
Per Pal= PURPLE..!
PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Boss: Murkh Ho Tum
Tumne Kabhi Ullu Dekha hai?
Santa: Nahi Sir
Boss: Niche kya dekhta ha meri Or
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police to Santa : "Tumhara Dost kaise mara?"
Santa : "O ji Mai kuch nahi janta, Usne to yehi kaha
tha-Mere Pat me Chuhe kud rahe hai. to Mene use
Chuhe Mar
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: I have swallowed a Key.
Doctor: When?
Santa: 3 months back!
Doctor: What were you doing till now?
Santa: I was using duplicate key, now I have lost it too.
by Pak101.com (few years ago!)
Injection room ke baahar notice board
Koi mar nahi jata injection
lagwane se Galib Bass
uthne baithne ke andaaz badal jaate hain… ;)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Aaj ki larki..
grl-mera mobile phone jyada tym
meri mom k paas rehta h
boy-agar hum pakde gye toh..?
.
.
.
.
grl-nhi pakad mai aayenge
kyuki mene tumara no. Battry Low
k naam se save kr rakha h..
jab v call aata h mummy phone
charge pe rakhkr chali jaati h..
by Pak101.com (few years ago!)
Admi: Tum Bahaduri Wala Konsa Kaam Kar Sakte Ho?
Pathan: Mein Saanp Ke Saath Khel Sakta Hoon...
Admi: Woh Kaise??
Pathan: Hamare Mobile Mein Snake Wala Game Jo Hai
by Pak101.com (few years ago!)