Percentage of marks
Father: Beta paper mai 80 % marks lainy hain
Son: Don't worry dad, 100 % lunga
Father: Stupid ! mairy sath mazaq karta hai
Son: Dad pehly mazaq kis ne Shuro kia tha
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 998 views
Similar Jokes
Beta bapp sey papa mai shaadi karna chahta hoon
bapp muskara kar beta kis sey karna chahte hoooo
beta Dadi sey
baap sharam nahi ati meri maa sey shaadi katna chahte ho
beta ap ko sharam nahi ayi ap ney meri ma sey kyu shadi ki
by Pak101.com (few years ago!)
25th december se a raha hai Pakistan
Ghambir: Mera koi puuchay to bol dena abhee abhee kholi ke saath bahir nikla hai ….
phone ghar per hi bhuul gaya hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar Ek Baraf Ka Tukra Utha Ker Usey Ghour Se Dekh Raha Tha...
Admi:- Kya Dekh Rahe Ho???
Sardar:- Dekh Raha Hoon Key Yeh Leak Kahan Se Ker Raha Hai
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Baap:apni likhai khush khat karo.
Beta:mujhe is ki kia zaroorat hai me bara ho k docter banun ga.
by Sabir shah (few years ago!)
Jab light ho out of control
Taar ko TU kar ke goal
Taar ko TU kar ke goal konda lga ke boal
AaaaLL IS WELL
K.e.s.c kya janey kunda kahan hoga???
Tv,fridge or fan bhe tera on hoga
Tar utha Kunda laga
Kunda laga k bol bhayya
AAaAaAL IZZ WELL......
by Raju (few years ago!)
Height oF Tension
Santa- 5min Me Exam Chorh K Jaane Laga.
.
Teacher-Kya Hua, Paper Nhi Aata.?
... ..
..
..
..
..
Santa- Woh Baat Nahi Hai, Mujhe Kal K Paper Ki Tyyari Karni hai
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar jb peshab karne k lye gia to radio sath le gia.
Bv :aj to bare maze se kia hoga
sardar:khak maze se jb bithne laga to qaumi tarana shoru hogia aur khare ho k karna para.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Indian Father Apne Beti Ke Shadi Ka Rishta Lekar Ladke Waalon Ke Ghar Gaya, Aur poocha Ladka Kya Karta Hai,Ladke Ke Father Ne Kaha Ladka IT Company Main Kaam Karta Hai.Ladki Ke Father Ne Poccha Software Engineer hai Kya. Funny Ladke Ke Father Ne Kaha, Nahi Wo To wahan Peon Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..
by Pak101.com (few years ago!)
Jaisa Ki Sab Jante Hai Ki Hrithik Roshan Ka Dance
Bada Mast Hai.
Ek Din Ese Hi Baaton Baaton Mein Hrithik Bhai
Apne Rajnikanth Ko Dance Competition Ke Liye
Challange Kar Bethe.
Aur Is Competition Ka Result Aap Logo Ko Batane
Ki Jarurat Nahi Hai.
Kyunki Aap Logo Ne Hrithik Bhai Ko Wheel Chair
Par Dekh Hi Liya Hoga Guzarish Mein.
by Tanveer Hussain (few years ago!)