Percentage of marks

Father: Beta paper mai 80 % marks lainy hain
Son: Don't worry dad, 100 % lunga
Father: Stupid ! mairy sath mazaq karta hai
Son: Dad pehly mazaq kis ne Shuro kia tha

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 998 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Beta bapp sey

Beta bapp sey papa mai shaadi karna chahta hoon

bapp muskara kar beta kis sey karna chahte hoooo
beta Dadi sey

baap sharam nahi ati meri maa sey shaadi katna chahte ho
beta ap ko sharam nahi ayi ap ney meri ma sey kyu shadi ki

by Pak101.com (few years ago!)
a raha hai Pakistan

25th december se a raha hai Pakistan

Ghambir: Mera koi puuchay to bol dena abhee abhee kholi ke saath bahir nikla hai ….

phone ghar per hi bhuul gaya hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar

Sardar Ek Baraf Ka Tukra Utha Ker Usey Ghour Se Dekh Raha Tha...
Admi:- Kya Dekh Rahe Ho???
Sardar:- Dekh Raha Hoon Key Yeh Leak Kahan Se Ker Raha Hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Docter banun ga

Baap:apni likhai khush khat karo.

Beta:mujhe is ki kia zaroorat hai me bara ho k docter banun ga.

by Sabir shah (few years ago!)
Jab light ho out of control

Jab light ho out of control

Taar ko TU kar ke goal

Taar ko TU kar ke goal konda lga ke boal

AaaaLL IS WELL

K.e.s.c kya janey kunda kahan hoga???

Tv,fridge or fan bhe tera on hoga

Tar utha Kunda laga

Kunda laga k bol bhayya

AAaAaAL IZZ WELL......

by Raju (few years ago!)
Height oF Tension

Height oF Tension

Santa- 5min Me Exam Chorh K Jaane Laga.
.
Teacher-Kya Hua, Paper Nhi Aata.?
... ..
..
..
..
..
Santa- Woh Baat Nahi Hai, Mujhe Kal K Paper Ki Tyyari Karni hai

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar vs bv

Sardar jb peshab karne k lye gia to radio sath le gia.
Bv :aj to bare maze se kia hoga
sardar:khak maze se jb bithne laga to qaumi tarana shoru hogia aur khare ho k karna para.

by Sabir shah (few years ago!)
Ek Indian Father Apne Beti Ke

Ek Indian Father Apne Beti Ke Shadi Ka Rishta Lekar Ladke Waalon Ke Ghar Gaya, Aur poocha Ladka Kya Karta Hai,Ladke Ke Father Ne Kaha Ladka IT Company Main Kaam Karta Hai.Ladki Ke Father Ne Poccha Software Engineer hai Kya. Funny Ladke Ke Father Ne Kaha, Nahi Wo To wahan Peon Hai

by Pak101.com (few years ago!)
Beta ya Kar Rahe Ho?

Maa: Beta ya Kar Rahe Ho??
Beta: Padh Raha Hoon.
Maa: Shabash! Kya Padh Rahe Ho??
Beta: Ji, Film Shole Ki Story..


by Pak101.com (few years ago!)
Hrithik Roshan Ka Dance

Jaisa Ki Sab Jante Hai Ki Hrithik Roshan Ka Dance
Bada Mast Hai.
Ek Din Ese Hi Baaton Baaton Mein Hrithik Bhai
Apne Rajnikanth Ko Dance Competition Ke Liye
Challange Kar Bethe.
Aur Is Competition Ka Result Aap Logo Ko Batane
Ki Jarurat Nahi Hai.
Kyunki Aap Logo Ne Hrithik Bhai Ko Wheel Chair
Par Dekh Hi Liya Hoga Guzarish Mein.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook