Love Mariage ka Matlb Apni
Love Mariage ka Matlb Apni Girlfrnd Ko Wife Bnana
Arange Marriage Ka Matlb
SoChO
.
.
KiSi Or Ki Girlfrnd ko Wife Bnana.!
(Rishta Wohi. Soch Nayi)
by Pak101.com (few years ago!) / 937 views
Similar Jokes
Baap-bete se
Agar is baar tum exam me paas nahi hue to tum mujhe papa kabhi mat bolna
Kuchh din ke baad
Baap- beta tumhara result kya aya
Beta- abey babulal tune apne baap hone ka haq kho diya h
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ke qabar ki pehli raat mai 52 fareshtay aye
.
2 farishtay Sawal poch rahy thay, owr baki 50 Pathan ko sawal samjha rahay thay.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Fakeerni:
sahab1 Rupya de de 3 din se bhuki hu,
sahab:
3 din se bhuki ho to 1 Rupye ka kya karo gi?
Fakeerni:
weight dekhungi kitna loose hua:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
Admi: Tum Bahaduri Wala Kon Sa Kaam Kr Sakte Ho?
Pathan: Mai Snake K Sath Khel Skta Hon
Admi: Wo Kese?
Pathan: Hamare Mobile Mai
Snake Wala Game Jo Hai;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Miss: Ager Lion ki jaga kutta jungle ka badshah hota,
To jungle ka kya haal hota ?
Student: Wohi Jo Aaj Pakistan Ka Hai .
by Pak101.com (few years ago!)
Husbnd: Kya tumne mujhe KUTTA kaha? No answer
Husbnd again asks, No answer
Then again he asks,
Wife: Nahi kaha. Plz AB bhoka na bandh karo
by Pak101.com (few years ago!)
Ap bohat Khoobsurat,
Khush Mizaj,
Mohabbat karne wale.
Aur Mehnti ho.
Chal hun Teri Vaari..
Hun Tu V Koi Lateefa Suna.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Afridi: Hum Sachin ko kissi bi haal main Century ki
century nehi bananey dey gey.
Shoaib: Magher hum usey rokey gey kaisey!!!!! wo
tu gazab ki form main hai?
Afridi: Hum 100 key andur hi all out ho jaey
gey...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What happened 2 ur network? I tried 2 call u but the operator said "Welcome 2 the jungle, the monkey u r trying to call is on the tree....Plz try later."
by khalid hussain (few years ago!)
Santa: yaar I Notice a very Impotant thingBanta:
Wht is dis?Santa: Jab railway Fatak Band hota hai
Tab TabTRain Jarur aati hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)