Is This Really A Question
Bacha Ghar se Maar khakar School ja raha tha.
Raste me kisi ne Pucha-:Beta Padhte ho?"
Bacha bola - "Nahi Dress pahan ke tere Baap ki Shadi me jaa raha hu."
by Pak101.com (few years ago!) / 1026 views
Similar Jokes
Husband: sir meri wife kho gai hai
.
.
Postman: Yeh post office hai police station nahi..
.
.
.
Husband: ohh sorry..!
.
.
Saala khushi k mare kaha jaau, kuch samjh mein nahi aa raha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:ap k bete ne fail hone k record s tor diaye hain.
Baag:kamina ghar bartan torta hai aur school me records
by Sabir shah (few years ago!)
1 Admi Ka Tota(Parrot)
Daily 1 Shaks Ko
“Oye Baghairt”
Kaha Karta Tha
Us Shaks Ne Admi Se Shikayat Ki
Admi Ne Tote Ko Danta
Agle Din Jab Wo Shakhs Qareb Se Guzra To Tota Kuch Na Bola
Thora Aage Ja Ke Us Shakhs Ne Peeche Mur Ke Dekha To Tota Hjanste Howe
Bola Samajh To Gaya Hoga Tu
by Pak101.com (few years ago!)
Molvi Sahab Jumme K Din
HOOR Ki Tareef Bayan Kr Rhe Thy,
K Hoor Aisi Hogi,
Hoor Wesi Hogi,
Jb Zyada Josh Aya To Phr Farmaya,
“Yr Ab Aap Logo Se Kya Behes Kron,
Bs Ye Jo Apne Muhalley Mein
Butt SAHAB Hain Un Ki Bachion Ko Hi Dekh Len!”
Qasam Se Hooren Hain Hooren..:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Itni pitai ke baad bhi tum hass rahe ho.
Funny Student: Gandhi Ji ne kaha hai, musibat ka time hass hass ke gujarna chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl- Ladka kaisa he..?
Brother-Ladka achha he,Engineering kiya he,
Dikhne me FILM ka HERO Lagta he..!
Girl : kaun si FILM ka HERO ?
by Pak101.com (few years ago!)
An Englishman and Banta inside the toilet.
Englishman: Good evening, how do u do?
Banta: Gud evening, we open the zip and do.
by Pak101.com (few years ago!)
Ik bar Laloo ji sykil chala rahe the, ke achanak sykil Ik girl se takra gayi
Girl shouted: Sala ghanti nahi maar sakta tha!
Funny Laloo: Behanji, poori sykil to maar di, ab ghanti alag se maroon ?
by Pak101.com (few years ago!)
'1 larki park me bench pr leti thi.
1 faqir aya or hans k bola:
Helo darling. ....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
Beti:Maa GAON me Bolywod wale aye hay Maa:andar aja inki niyat bOht kharab hoti ha Beti:Maa Imran Hashmi b Aya ha Maa:Haye Allah,Khoti nu v andar kr le.
by Pak101.com (few years ago!)