Beta: papa papa!!
Beta: papa papa!!
Baap: Mene kitni bar kha hai khana khate waqt bolte nahi hain
Khana khatam hone ke baad..
Baap: Ha ab bolo kya khe rhe the?
Beta: Aapki khadi mein makkhi thi.
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
Sardars Hari Singh and Gani Singh are in a railway station.
Hari Singh asks the clerk: "Can I take this train to Ludhiana?"
"No," answers the Railway man.
"Can I?" asks Gani Singh
by Pak101.com (few years ago!)
Kya time aa gaya hai..
Boys ke liye film bani to
” Ek Tha Tiger” =)
.
.
.
.
.
.
.
Girls ka number aaya to
“Ek thi daayan” =P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa Ki Shaadi Ke 3
Mahine Baad Hi. Beta Ho
Gaya.
Santa: "Ye Hamara
Bachha 3 Mahine Baad
Kaise Ho Gaya?
Aur Logo Ka To 9 Mahine
Baad Hota Hai?"
Biwi: "Aaap Bhi Na..Ye
Batao Aapki Shaadi Ko
Kitna Time Hua Hai?"
Santa:"3 Mahine"
Biwi: "Aur Meri Shaadi
Ko?"
Santa: "3 Mahine"
Biwi: "Aur Hamara
Bachcha Kitne Time
Baad Hua?"
Santa: "3 Mahine Baad"
Biwi: "Total Kitne
Months Ho Gaye?"
Santa Khushi Se: "Oh
Shit Yaar, SAMAY Ka
Pata Hi Nahi Chala.. Sorry
Janu Mene Tum par
Shak Kiya"
Biwi: Bas kar Pagle ab
Rulayega Kya =))=))
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Why did the frog say meow?
Pupil: He was learning a foreign language.
by Pak101.com (few years ago!)
PaKisTan Me LoGo k
liye sab se MusHkiL kaaM
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ApNe kaaM Sy kaaM rakhna....!!!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
MOLU:kya tum pass ho Gaye
GOLU:Ha,hamari puri class pass ho Gyi But hmari madam fail ho gayi
MOLU:kese
GOLU: wo abhi B usi class me pdha rahi he
by Pak101.com (few years ago!)
Santa g ka ghora race main sbse peechay tha,
kisi ne poocha:
Santa apka ghora konsa hai?
Santa:O dekh jinnay sareyan nu
agay laya hoya ae.
by Pak101.com (few years ago!)
Rabri : Ka karat ho?
Laalu : Ek dost ko chitthi likhat hu!
Rabri : Par tuhar likhna to aawe nahi.
Laalu : Vo sasura bhi to padhna nahi jaanat.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
angoor:log itne ganday hotay hain ke mujhe chuba lete hain
seb:log itnay ganday hotay hain ke mujhay cheel kar khatay hain.
.
.
.
.
kela:log itnay beghairat hotay hain mujhay nanga kar kay khatay hain
by Pak101.com (few years ago!)
A jutt in Karachi went to bank for opening an account. he took one form and went to Islamabad.
do u know why? Because in the form he read!
"write in capital"
by Pak101.com (few years ago!)