newspaper
Wife: I wish I was a newspaper so I would be in ur hands allday.
Husband: I too wish that u were a newspapers so I could have a new one everyday.
by tanveer hussain (few years ago!) / 823 views
Similar Jokes
A Punjabi couple went 2 England.They went 2 a hotel.
Punjabi 2 waiter: Sir, Most respectfuly I beg 2 say that I’m ill & cannot come 2 school, therefore kindly grant me Tea for 2day.Waitr brings tea.Wife :Wah g wah. Tawanu ty far far English Aandi ay.
Husband:Hally ty ma Pani wasty Thirsty Crow nai sunayi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa waiting at bus stop in UK along with 3 women.
When bus arrived, conductor picked the women & said: No more, no more
Santa: Saaleya Morniya char laiyan, meri wari no more
by tanveer hussain (few years ago!)
Funny Pandit Ji: Raat mujhe ik admi ne CHAKU dikhakr loot liya.
Friend: Lekin tumare pas to Gun hoti hai.
Funny Pandit Ji: Wo maine chupa di
warna wo bi loot leta !!!
by Pak101.com (few years ago!)
Hostel student 2 his frnd:
"yaar dhoka ho gya".
Friend-"kya ho gya?".
studnt-"bhai kitab k paise mangvaaye the,
gharwalo ne kitabe bhej di'.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki Bewi: Raat kafi hogayi par Sardar Jee nahi aye, zaroor kesi larki ka chakar hai
.
Sardar ki Maa: Hamesha bura hi sochna, kai pata kesi truck ke neche agia ho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girl:meri skin soft hai or color fair.me kia laga k soya karun?
Docter:kundi laga k soya karo.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Sardar ko Khali msg Aaya
Sardar nai usi number per call kar k kaha:
pai G! Twano maloom hai???
Twady Mobile di INK khtam ho gae ae....
by Pak101.com (few years ago!)
India is nation and Dadar is station,
wha wha
India is nation and& dadar is station,
Do not fall in love, First complete your Education
by Pak101.com (few years ago!)
Aik faqeer shaikh k ghar aya aur kaha me Allah ka mehman hun mujhe roti du
shaikh ne faqeer ko pakra aur masjid chor kar kaha ye Allah ka ghar hai
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar: O banno car ki speed itni kyon badha di?
Banno: Oji car ki break fail ho gayi hai, accident ho jaye iske pehle ghar pahunch jaate hain….!
by Pak101.com (few years ago!)