Kisi ko deni ho jawani main saza
koi chez be-wafai se barh ker kia hogi,
Ghum-e-tanhai judai se barh ker kia hogi,
Kisi ko deni ho jawani main saza,
to wo saza PARHAI se barh ker kia hogi:-)
by Abdul Hannan (few years ago!) / 1188 views
Similar Jokes
Sardar ne aik kawwa (crow) paala. Wo bht mulaayim (soft) tha.
Batao Sardar ne uska naam kia rakha hoga?
?
?
Socho?
?
Microsoft..
(My crow soft)
by Pak101.com (few years ago!)
Andha Aadmi-bhabhi ye lo laddu
Bhabhi naha rahi thi soch ki andha hai
bina kapdo ke bahar aa ke boli- ye kis liye,
Andha- Meri aankhe thik ho gai..
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu:miss gandhh g k sar pe baal kiun nai thay?
Miss:ye akalmand logon ki nishani hoti hai
pappu:tab hi larkiaon k itne lambe baal hote hain.
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher : students semester system k fayde batao?
Students : sir fayda to pta nhi, par nuksan bohat hai,
Beizzati saaL me 2 bar ho jati hai. . .
by Pak101.com (few years ago!)
Police high alert k time Santa ke ghar talasi lene gai.
Police-Khabar h k apke ghar me Vishfotak samgri h.
Santa-"Sir" vo maike gai hui h.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Memon Hajj Per Gaya
Or Zor Zor Se DUA Mangne Laga
Ya Allah
Mere Saray Gunah Maaf Karday
Warna Mera
2 Lac Wapas Kar De
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: Main maike ja rahi hoon, talaaq ka notice bhej dongi!
Husband: Ja ja, meethi meethi baatain kar ke khush karne ki koshish mat kar....;-)
by tanveer hussain (few years ago!)
Sardar: Aao Race Lagatay hain, Jo haara woh ek
hazaar rupay dega.
Pathan: Lekin Mujhe Rasta nahi Maloom.
Sardar: Bus Tum meray peechay peechay aatay
rehna.
Pathan: Thanks Yara...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek gora aadmi tha. Jab uska ladka paida hua toh woh kala tha.
Tabhi woh apni patni ke paas jata hai aur poochta hai, “Yaar main bhi gora tha tum bhi gori thi to bachcha kaise kala paida ho gaya”
Aur phir uski biwi ne jawab diya, “Darling main bhi hot tum bhi hot sayad bachcha jal gaya hoga.”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Ghar mai maira hukam mana jata hai. Mai kahta Garam pani le awo, tu usi Time le aty hain
.
Friend: Garam Pani kion?
Sardar: Garam Pani Se bartan achy dulthay hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)