Go and water the plants
Sardar told his servant:
Go and water the plants. Servant
it’s already raining. Sardar: So what?
Take an umbrella and go.
by tanveer hussain (few years ago!) / 912 views
Similar Jokes
Ek chor amir aadmi ke ghar mein chori karne gaya.
Tijori pe likha tha “Tijori ko todne ki jaroorat nahi
hai, 452 number press karke sahmne vala lal batan
dabao, tijori khul jayegi. Jaise hi batan daba alarm
baja aur police aa gayi.”
Jate jate chor seth se bola: Aaj mera insaaniyat se
vishwas uth gaya hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: “Why majority of South Indians are black”?
Santa: “Oh ji … becoz they always watch Sun tv, Surya tv… without applying Sun screen lotion”!!!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Mere dost tanhai me na waqt bitaya karo,
Kabhi kabhi mehfilon me bhi aaya karo,
Kiya hua jo toot gaye hen samney k 4 dant,
Phir bhi moun khol ker muskuraya karo..
by Asim Raza (few years ago!)
Raju-tum mere sath naukar ki tarah behave karna
chodho,Warna?
Wife-warna kya?
Raju-mein do char ghar aur pakad lunga
by Pak101.com (few years ago!)
Engineering student ne ek book likhi 300 pages ki “3-mistakes of my life part-2?
1-Physics
2-Chemistry
3-Math
.
.
.
.
.
.
Moral “beware of engineering”
by Pak101.com (few years ago!)
Do u knw glass tootey to kya awaaz aati hai?
Dhuzy?
No
dhooz??
No
thishh??
Nahi bhae
Ami ki awaz aati hai
“arey kambakht, kya tor dia”?
by Pak101.com (few years ago!)
'Q: why is the DBA so rich?
A: He creates and manages quite a lot of
FOREIGN KEY relationships'
by Abdul Sami (few years ago!)
A man walks into a bar with his pet alligator. He asks the bartender, “Do you serve lawyers here?” “Yes, we do!”
“Good. Give me a beer, and I’ll have a lawyer for my alligator.”
by Pak101.com (few years ago!)
Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo” ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Khargosh K F.Sc Mai Aye 75% Marks
Kachway K 50% Phr B Kachway Ka Univrsty Mai Admision Ho Gya
KAISE? Sports Basis Pe Na Yar
Bachpan Mai Race Nai Jeeta Tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)