Santa and banta sending sms 2 their gfs.
Santa and banta sending sms 2 their gfs.
Santa:mai tere mobile se apni gf ko sms bheju dekhte hain kya kahti hai?
Banta:No,agr usne handwriting pehchan li to?
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 946 views
Similar Jokes
Ladki ke shadi me uska ex-boy friend vi aaya tha
Wo bahut smart lag raha tha, sabi ne usse pucha kya aap hi
dulhe ho
boy - nahi me to semi final me out ho gaya tha final dekhne
aya hun
by Pak101.com (few years ago!)
Tring Tring Tring.
Sardar: Hello kon bol raha hai?
Other side: Ji, main bol raha hon.
Sardar: oye ye to kamal ho gia,
idhar se bhi main hi bol raha hon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy-Mai Shadi nahi karunga
Dad-Kyu?
Boy-Q ki Gaon wale Meri Mangetar ko taxi kehte hai
Dad-Are Beta Karle.. Chota sa to Gaon Hy Kitni chali hogi
by Pak101.com (few years ago!)
Unmarried shakhs ghar se nikaltay huay!
Ya Allah apnay Hifz O Amaan mae rakna..
Ghar aatay huay Ya Allah tera shukar..!
Aur..
Shadi shuda.. ghar se nikaltay huay.
Ya Allah tera shukar..
Ghar k andar jatay huay,
Ya Allah apnay Hifz O Amaan mae rakna…! :-).
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa to Barber:- Cut my hair Short.
Barber: Sir, how Short?
Santa:- So Short That my Wife cannot Pull them.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:-MotorCycle k Kitne Tyers Hote hai?
Smart Santa:- 6 Tyre
Teacher(Gusse se): How?
Santa:- 4 Motor k 2 Cycle k!G.M.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kanjoos ne vinod ko khoon dey k uski jaan bachai.
Vinod ne usay MERCEDES gift kardi.
Vinod ko phir khoon ki zarorut padee,
Kanjoos ne phir khoon dia.
Ab k bar Vinod ne till wale laddu gift kiye,
Kanjoos: Ghusse se, mercedez kyu nahi de?
Vinod: Munna!! Ab hamarey ander bhi Kanjoos ka khoon doudh raha hai
by Pak101.com (few years ago!)
1 boy went to meet his GF
when he came back at home
mom asked: Where were you?
boy: To meet my girlfriend
mom, ghusay se: kis liye?
boy: yes, bohat kiss liey
by Pak101.com (few years ago!)
Joota chupai ki rasam k waqat Dolhay ki ek saali ne kaha main 1100 longi.
2nd Saali boli main to 2100 longi.
Pathan bola 2310 le lo us main FM bhi hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Judge: why r u arrested?
Sardar: for shopping early?
Judge: well, that’s not a crime,
anyway how early were u shopping?
Sardar: before opening the shop…..:p
by Pak101.com (few years ago!)