Kaal Kitne Prakaar Ke Hote Hain
Hindi teacher asks."Kaal kitne prakaar ke hote hain.
Sardar child,"5 prakaar ke: Local kaal, STD kall, ISD kall, missed kall and satsiriakal.
by Pak101.com (few years ago!) / 1101 views
Similar Jokes
Kbi tm gaaur se dekho aaina,
to kuch hi hans k kaho ge made in chaina
by Sabir shah (few years ago!)
Honesty in politics is much like oxygen.
The higher up you go,
the scarcer it becomes.
by Abdul Sami (few years ago!)
Judge said to STUPID:- tum per cycle chori ka ilzaam saabit nahin howa, lihaza tum ko ba-izzat barri kiya jata hai!!
STUPID:- Edda matlab main cycle rakh lawaan..!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Ka Promotion Inspector
Se DSP Ho Gaya, Ghar A Kar Wife Ko Aise Andaz
Se Bataya, K Wife Behosh
?
?
.
.
?
Bola:
Aaj Se Tu DSP K 7 Soegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Apne Sharabi Dost Ko Raat K Waqt
Ghar Le Ja Rha Tha-
Raste Me Ek Pul Se Guzarte Hue
Sharabi Ne Darya Me Chand Ka Aks Dekh Kar
Apne Dost Se Pocha,
"Yeh Kia Hai"??
Pathan:
Yeh Chand Hai.
Dost:
Hayen..!! To Kia Main Itna Ooper Aa Gaya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Son:abu idhar aa.
Maan:beta aise nai abu ko izzat k sath bolte hain
son:abu izzat k sath idhar aa ja.
by Sabir shah (few years ago!)
Principal ROUND pe nikla.
Uss ne dekha 1 teacher 1 ladki
ko kiss kar raha hai.
.
PRICIPAL – what is this ??
.
Teacher – Maar se samjahti nahi, isiliye PYAR se samjha raha tha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
LADY 2 BHIKHARI-
MAINE TUMHE KAHI DEKHA H?
BHIKHARI-KYA MADAM! KAL HI TO fb PE CHATTING KI THI OR AAPNE MERI PHOTO PE COMMENT DIA THA
LOOKIN SO SWEET.
by Pak101.com (few years ago!)
Jin: bottle sy Aazad hone k bad,
kya hukam hy mery Aaqa?
Admi:
Kuch Aesa karo k Dunya mein Jitny Shohar hain unki Biwiyan unki Farmabrdaar hojaen
Jin:
Bottle mein Wapis Jaty howe Bola Biviya Or FarmaBardar
"Chacha Bottle ka Dhakkan zara tight Band karna"..
by Mazhar Khan (few years ago!)
She Is Hot!
She Is Sweet!
She Always Need A Lip 4 Kiss
Whole World Mad 4 Her!
Who!
Who Is She?
Do U Know?
"Tea"
Chai Piyo, Mast
Jiyo.......
by zohaib (few years ago!)