R U drunk
Son came home drunk, to avoid mom’s scolding he took a Laptop & started working.
Mom: R U drunk…??:@
Son: No mom.:x
Mom: Beyghairat, phir suitcase khol k kya type kar raha hai…???
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
1 darzi logon k kapde lekr farar hogya
Koi kehta meri pant,
Koi kehta meri Shirt,
1 Santa bhi Ro raha tha Logo ne puchha Q Ro Rahe ho?
Santa:mera naap le gaya
by Pak101.com (few years ago!)
Police:Khabar hai k aapke ghar me visphotak samagari hai.
Santa-Sir khabar to ekdum pakki hai par Wo abhi Maike gyi H
by Pak101.com (few years ago!)
Har Sawal Se Dat Kar Ladna,
Fekne Me Kami Mat Karna,
Mouka Mila To Peche Bhi Dekhna,
Aur Ek Baath Yaad Rakhna,
Aage Wala Ka Paper Apna Samajhna
by Abdul Sami (few years ago!)
Sardar: Agar narail ki darkht par char jawon
Tu Engineering College ki larkiyan dekhengi??
.
.
Pathan: Han.. Owr agar hath chor daiga
Tu Medical College ki bhi dekh jayengi
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Professor in Hindi Class : "gaali ki
paribhasha batao.."
.
.
Pappu: "atyadhik krodh aane per
shaaririk roop se hinsaa na kerte
huye, maukhik roop se ki gayi
hinsaatmak kaaryawaahi ke liye
chune huye shabdon ka samooh
jiske uchchaaran ke pashchaat mann ko aseem shaanti ka anubhav hota hai, use hum gaali kehte hai..!!''
.
.
Professor: Aapke CHARAN kahan
hain prabhu..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Judge-Kya Tum Jail Gye Ho..?
Chor-Ji Nahi,
Judge-To Isme Rone Ki Kya Baat Hai Abhi Bhej Dete Hai
by Pak101.com (few years ago!)
What's the difference between a good lawyer and a great lawyer?
A good lawyer knows the law. A great lawyer knows the judge.
by Pak101.com (few years ago!)
Rajnikanth enters BIGG BOSS 4. Next day. Rajnikanth chahte hai ki BIGG BOSS confession room me aayein! Rajnikanth has counted infinity twice. Part of apple`s logo that is missing was eaten by Rajnikanth.
Rajnikanth doesn`t shave. He just looks in the mirror and dares hair to grow. Headlines of Today: Ek train cycle ki chapet
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ko telenor me operatr ki job mil gae,
pehlay hee din usy mar k nekal dia.
Becoz 1st cal: Sir meri telenor ki sim blok ho gyi hai,
Sardar: Tay paagla Zong Le ley.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maine darwaza khola to
uski ankho me ansu, chehre par hansi thi,
Saso me aahein, dil me bebasi thi,
Pagli ne pehle nahi bataya ki
.
.
.
.
.
.
.
.
Darwaze me uski ungli fasi thi
by Tanveer Hussain (few years ago!)