A girl currently change her
'A girl currently change her status on facebook
"i got my period"
10 gys l....'
by Mazhar Khan (few years ago!) / 932 views
Similar Jokes
Sardar: doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to hamara signature hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar K 20 Bache Thay
1 Din Uski BV Ne Kaha
Main Kesi Lag Rahi Hon?
Sardar Ne Kaha!
Roop Tera Mastana
Paas Mere Na Ana
Phool Koi Phr Se Na Khil Jae!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai:
by Mohammad Ali (few years ago!)
Indian: Hamare pass Kanjar hein, Kutte hein, Soowar hein,
Tumhare pass kya hai?
Pakistani: Tum hamara muqabla kabhie nahi kar sakte,
Hamare pass ZARDARI hai…..
by Pak101.com (few years ago!)
1Budha Budhiya ko Ghur Raha tha.
Budhiya Use Galiya Dene Lagi.
1Ladka Aya Bola-Kya hua?
Budha-kuch nahi Beta,Purana Calender hai FADFADA RaHA HAI.
by Pak101.com (few years ago!)
santa to rikshawala : Are o bhai khali ho kya
Rikshawala: Haan bilkul khali hoon
santa: Aao Chalo Phir Tash khelte hain..
by Pak101.com (few years ago!)
2 Pathanon Ko 2 Bomb Miley
2 Pathanon Ko 2 Bomb Miley
1 Pathan: Chal Police Ko De K Ate Hen
2nd Pathan: Agr Koi Bomb Raste Me Phut Gya To?
1 Pathan:Jhoot Bol Denge K 1 Hi Mila Tha..:-D
by Mohammad Ali (few years ago!)
A chines couple
Mr Hua & Mrs Hua
Got twin babies aftr mariage
... Dey named thm
Jo-Hua' ' So-Hua'
Nxt year they Got 1 black baby.
Dey namd him,
"Ye-Kia-Hua",,
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Dad why did you put your thumb impression on my Result Card instead of Sign?
.
Father: I don't want to surprise your teacher to think that anyone with your marks can have father who can read and right
by inayat khan (few years ago!)
Pagl khany me sb Pagl dance kr rhe thy 1 pagl khamosh betha tha
Doctr ne socha ye pagal thek ho gya hy
Doc:tm khamosh Q bethy ho?
Pagl:bewaquf main ‘Dulhan’ hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)