Phool Koi Phr Se Na Khil Jae!
Ek Sardar K 20 Bache Thay
1 Din Uski BV Ne Kaha
Main Kesi Lag Rahi Hon?
Sardar Ne Kaha!
Roop Tera Mastana
Paas Mere Na Ana
Phool Koi Phr Se Na Khil Jae!
by Pak101.com (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
Sharab body ko khatam karti hai,
Sharab samaj ko khatam karti hai,
Aao aaj iss sharab ko khatam karte hai,
Ek bottal tum khatam karo ek hum khatam karte hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Heena Ki Maa Ne Ladke Ki Maa Se Kaha, Gaane Main Badi Daksh Hain Meri Beti, Unche Swar Main Gaati hai.Ladke Ki Ma Se Kaha Tab To Sahi Jodi hain mera Beta Bhi Bahut uncha Sunta hain.”
by Pak101.com (few years ago!)
Maths mis: A=B, B=C, So A=C.
Prove this method with example.
Student: Mis, I love u. U love ur daughter. So i love ur daughter,
Thats all mis
by Pak101.com (few years ago!)
English Paper! Sardar ko jumly bnany thy.
1: "WHAT"
Tania ko Ali k saath daikh kar Asim k mathay par "WHAT" par gaey.
2: "KILL"
Arif ne deewar main "KILL" thoak k tasveer tang di.
3: "MY"
Hum ne ghar k kaamon k liye aik "MY" rahki hoi hai.
4: "DIG"
Paon phisal janay ki wajah se Aslam neher main "DIG" gya.
hahahahahahaha wah sardar G...
by Shafqat Ali (few years ago!)
Teacher to Sardar: Write your best friend's name in English.
Sardar wrote: ' Beautiful Red Underware'
Teacher: What?
Sardar: His name is Sundar Lal Chaddi
by Abdul Hannan (few years ago!)
Wo ldka Aaj b garmi me mar rha h,
.
kisi ldki ne ek bar usey kaha tha
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
Tum is sweater ko pehan kar Ranbir Kapoor lagte ho..
lol
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar ne FootPath ko Rang krne ka theka lia
1st day Us ne 3 Kilo Meter Rang kiya
2nd day 2 KMOr
3rd day 1 KM..
1 admi ne puchaKia baat hy Sardar G?1st day 3
KM2nd din 2 KM3rd din 1 K.M Rang kiya hy,Is ki
wja?
Sardar bola:PAA G Rang da daba v te wekho kinni
door peya æ.....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Aadmi Library Ja Ker Puchhta Hai
Aadmi: “Sucide Karne Ke Tarike Wali Book Hai Kya?”
Librarian Ne Use Ghoor Ker Dekha Aur Puchha: “Wapas Karne Kaun Aayega? Saale“
by Pak101.com (few years ago!)
boy: my girlfriend left me and sent me a picture
of her wid her new boyfriend
friend:how sad :( , wat did u do
boy:simple i sent dat sms to her dad!!!!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sharukh Khan aur Kajol bus stop pe khade hain. Kajol
chali gayi, par Sharukh bus pe nahin chada – kyon??
Batao..batao …
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
think harder…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyunki………
woh Kajol ko chhodne aaya tha
by Pak101.com (few years ago!)