A letter 2 Direct0r Examinations ICAP
A letter 2 Direct0r Examinations ICAP,
“Salam Sir Jee,
with due respect I beg to sy that I M,
Aaby Pehle To Ye Bata Ye Paper k0n Iblees Bnata Hai.?
Hmari to jan he nikal jati hy,
Uper se paper ki checking aise h0ti hy jaise badla le rhy h0,
Syllabus to aisa h0ta hy jaise sb Einstein hain…!
Tu Bahar Mil Zara,
Phir Bataon Gay
Yours Faithfully,
.
.
.
Pagal Hon Jo Naam Likhon”
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 969 views
Similar Jokes
Bachhe Mun k sachhe..
Boy to his mom:”Mumma mai kaise paida hua.. ??
.
Mom:”Maine 1 bartan me mitti daal kar rakh di,
kuch din baad usme se tum mujhe mile..
.
Bache ne aisa hi kiya..
Ab kuch din baad usne jakar dekha to usme 1 mendak tha..
.
.
Bacha:”gusse se dil to karta hai ke Saale..
tujhe goli mar du, par kya karu ??
Aulad hai tu meri..:p :O
by Abdul Hannan (few years ago!)
AIK PATHAN CHILKAY SAMET KELA KHA RAHA THA
ADMI NE POCHA TO
KEHNAY LAGA MUJHAY YAQEEN HA IS KE ANDAR KELE HI HOGA.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
TEACHER : PAPPU, go to the
map and find North America.
PAPPU : Here it is!
TEACHER : Correct. Now,
class, who discovered America?
CLASS : PAPPU!
by nadeem (few years ago!)
Raaaaaaaaaaaabert iss harami ko liquid oxygen may daal do ! Liquid issay jeenay nahi day gaa, oxygen issay marnay nahi day gaa!
Sheeshe ko sheesha kat ta hai, lohe ko loha kat ta hai, tujhe paagal kutta katega.
by Pak101.com (few years ago!)
Mastar (Fareed say): Class mein kon shor kar raha tha?
Fareed: Janab mujhay nahi maaloom mein to apni baton mein laga hua tha.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: Yaar mene ek chij notice ki haiN Banta: kya?
Santa: mene hamesha note kiya hai ki jab railway fatak band hota hai to train jarur aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Ques:Ghurbat ki intha kya hai?
Ans: Jb 1 larki 2 rupay mein kiss dene ko tayar ho
‘
‘
‘
‘
Aur aap k pass 1 rupay ho…!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Professor:
What is
"Attention Deficit Hyperactive Disorder"..?
Studnt :-Jinga Lala hurrRrr hurrRr...
Profess0r : ye kya thaa ...? :O :O
Studnt : pehly ap batain wo kya tha :-P :-D
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy: Jaan Mai tumhe Bangla,Car,Soney Ka haar
DILA Donga....Girl:Ye Batao, Shaam ko Park Aa
Rahe Ho na..Boy: Agar mummy Ne Bus Ka Kiraya
dia to zarur Aunga....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek Pathan Kafi Dar Se Apna
“NIKAH NAMA” Dekh Rha Tha
Wife Ne Tang Aa Ker Pocha..
Kia Dekh Rahe Ho??
Pathan Boola.. “EXPIRY DATE”
Dhoond Raha Hoon
by Pak101.com (few years ago!)