Aik Dulha shadi ki Pehli raat
Aik Dulha shadi ki Pehli raat,
apni BIWI ke ghonghat utha k baray piyar se poochta hai,
kiya naam hai hamary ‘ hazoor ‘ ka?
Biwi: Hazart Muhammad (S.A.W.W)
Dulha: kiy faramya hazoor ne?
Biwi: yehi Namaz parho Roza rakho or Zakaat do.
Dulha pareshan ho kr bahir gya or bola
SB ANDAR Aa jayen
DARS ho raha hai
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 901 views
Similar Jokes
Train me 2 aadmi safar kar rahe the..
1st- Kahan se arahe ho?
2nd- Lahore se
... 1st- Wahan se to main bhi araha hun... Lahore me kahan se arahe ho?
2nd- Iqbal town
1st- Wahan se to main bhi araha hun ye batao Iqbal town me kahan se arahe ho?
2nd- Street 2 se...
1st- Wahan se to main bhi araha hun ye batao street 2 se kis ke ghar se arahe ho?
2nd- Basheer sahab ke ghar se
1st- Wahaan se to main bhi araha hun aacha ye batao kahaan jaa rahe ho?
Aas paas ke musafiron ne tang aake kaha akhir tum dono ho kaun??
Dono bole- Hum dono bhai hain, ,,, time pass kar rahe hai..... app kahan say hen?
by Pak101.com (few years ago!)
BV se larayi khatam hoi?
1 dost: BV se larayi khatam hoi?
2nd dost: gutne taik k mere pass ai thi
1st: ussney gutne taik kay kia kaha?
2nd: yehi key bed k nichey se nikal aao khuch nahi kahongi
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Arz kya hy
Teri sorat mere dil mai kuch is tra se bus gai
Jese chotay rakshay main moti anti phas gayi ...???
by imran (few years ago!)
Santa Was Walking Thru D Forest He Saw Snake Hanging On D Tree.
Santa: Sirf Latak Ne Se Height
Nahi Badegi
,Mummy Ko Bolo Complann Pilaye..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ye keh kr Pathan Ne truck Larkioon pe charha Dia FARAZ,
Bachna ae Hasinoo Lo main aa Gaya.... . . , ., , , , , ,
JEO PATHAN
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 pathan ka mobile chori ho gaya.
Pathan bohat roya, rote rote hasne lga.
Kisi ne pocha hans kyu rhe ho.?
Pathan bola mobile to le gya pr charger to mere pas hy na..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
He said... Do u love me just coz my father left me a fortune? She said... No stupid, I'd love u no matter who left you the money!
by khalid hussain (few years ago!)
Kon Banai ga Karor Pati?
Pathan: Me.
Q: what is your father name?
Options:
A.Dilawer
B.Changez
c.Feroz
d.Sultan
Pthan: Life line 50/50.
A. Dilawer
c. Feroze
Pathan: Audience Vote,
75% Dilwer
25% Feroze
Pathan: my last line phone a friend.
Kis ko call karen gai?
Pathan: Apne baap dilawer ko.........!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Ek Din Apna Checkup Karvane Ek Doctor Ke Paas Gaya.
Doctor: “Aur Snata Ji, Kaise Aana Hua?”
Santa: “Doctor Sahab, Kuch Tabiyat Theek Nahi Hai, Liver Mein Bahut Jayada Dard Ho Raha Hai?”
Doctor: “Daaroo Peete Ho?”
Santa Khush Hote Hue Bola: “Haan, Par Chhota Peg Hi Banana“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:-Train me yaar raat bhar neend nhi aayi upar ki seat mili thi.
Banta:-To seat xchange kar leta.
Santa:-Kisse karta niche ki seat pe koi tha hi nhi!:
by Pak101.com (few years ago!)