Sardar Apnay 16 Bachon Aur BV
Sardar Apnay 16 Bachon Aur BV
K Sath Dost K Ghar Dawat Pay Gya.
Dost Ne Itni Bari Family Dekh Kar Ghusay Mein Kaha:
Haya Nahi Aayi?
Sardar:
Nai, Ohda Paper C.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 857 views
Similar Jokes
Santa: Yaar Maine Apni Girlfriend ko SMS Kiya K Main Raat ko Aaunga.
Aur Main Raat Ko Gaya To,
Wo Kisi Aur k Sath Thi.
Banta: Tu Dil Chhota Mat Kar Yaar!
Ho Sakta Hai K Msg He Na Mila Ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Parveen Shakir k is misre
ki Tashreeh karo..
“Wo jahan b gya lota to mere
pas aya”
Sardar:
“jitthay Di Khoti Otthay Aan
khaloti….
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Munna bhai -Circuit, bole toh yeh ford kya hai? Circuit -Bhai, gaadi hai.
Munna bhai -Toh phir, yeh oxford kya hai?
Circuit -Bole toh, simple hai bhai, ox mane bael, ford mane gaadi. Oxford bole toh baelgaadi.
by Pak101.com (few years ago!)
1baar Adnan sami k ghar me chor aayaAdnan chor
K upar baitha Or bola Ramu police ko bulaRamu-
Sahab chppl nhi mil rhiCHOR bola-Meri pehen le par
Jaldi Jaa.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Musafir : Beta thoda pani milega..?
Boy : Agar lassi de du to chalegi.
Musafir : Bahut achha hoga
...
boy lassi le aaya,musafir ne 5 pyale lassi peene ke baad pucha : Kua tumhare ghar me koi lassi nhi peeta...?
Boy :Peete to sab h lekin aaj lassi me MENDAK gir gaya tha or usme hi mar gay....
Musafir ne gusse me pyala zameen par de mara....
Boy :Rote hue bola "Mummy inhone pyala tod diya ab hum Billi ko paani kisme pilayenge.
by Pak101.com (few years ago!)
Girl (boy ko jealous feel karane k liye):” Dekho woh
ladka meri taraf dekh
ke muskura raha hai…
.
.
. Boy:” Yeh to kuch bhi nahi,
.
.
.
.
. .
.
.
.
.
jab maine pehli baar teri shakal dekhi
thi to 3 din tak Apni hassi nahi rok paya
tha..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Choza,sherni se: Drling
I LOVE U
Sherni:Abay single pasli,tu nay apni jan,body,height dekhi hai?
Choza:Sab choro
JAN-E-MAN,sir
Confidence dekho
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'
EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
History sir was on leave
So Science sir was asked 2 set d paper The vry 1st Q shocked students
Describe jhansi Rani wid a neat diagram & label the parts..!
by Pak101.com (few years ago!)
aik sahab dosray sahab se: Bhai ye khushiyan kiya hoti hen?
Dosray sahab: Pata nahi bhai, meri to kum umar me hi shadi ho gaii thi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)