Ek pathan rozana apne parosi ki
Ek pathan rozana apne parosi ki bell Baja kar bhaag jata thaEk din parosi ne pakar kar poocha, ye kya harkat hai?
Pathan: Ye hum miss bell marta hai..
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 894 views
Similar Jokes
Shyam: Surjit bhai apne ghar ke bahar kyun khade ho aur yeh chot kaise lagi?
Surjit: hua yun ki…
Shyam: Kitni bar kaha hai ki logo se jhagda mat kiya ker, kambhakat ne maar kar tera bura haal kar diya hai, bura ho uska, kide pade use
Surjit: bas bas mein apni patni ke bare mein aur galat batein nahi sun sakta.
by Pak101.com (few years ago!)
Jo cin pin zon in pui aa tabi tabi MUNNI a ooi ooe.Chan pang to kyaang.
preshan na ho
China sy pegham aya hy k
Munni ki badnaami ka brrha afsos hua..
by Pak101.com (few years ago!)
1 Ghanty k baad
Pathan Apny Bety k liye
Rishta leny gaya
.
.
.
.
.
Larki Walay : Abhi to hamari Beti
Parh rahi hai.
.
.
Pathan : Chalo hum
1 Ghanty k baad aaye ga...
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa: yaar I Notice a very Impotant thingBanta:
Wht is dis?Santa: Jab railway Fatak Band hota hai
Tab TabTRain Jarur aati hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta: Aur santa, kaisi nibh rahi hai?
Santa: Pooch mat yaar, jab tak sister na kaho, bolti hi nahi.
by Pak101.com (few years ago!)
A boss asked santa to bring 2 corner tickets for a movie to enjoy with his gf..Santa brought 2 corner tickets- A1 & A24..LO KARLO ENJOY!!! ”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher : What's the difference between boy and a girl?
Tina : they are naughty, we are beauty..they have muscles, we have nipples they have a pole and we have a hole..
by Mazhar Khan (few years ago!)
5vi PASS me SHAHRUKH ne muze puchha india me aisa kon hai jo 15 din me ek baar nahaata hai Khuda kasam 5 crore thukra diye Magar tumhara naam nahi bataya
by Pak101.com (few years ago!)
1 Fauji dosre se:
Yaar General kehta hai k is baar jung computer se larri jaye gi…
2nd Fauji:Haan, Mizail computer se control hote hain naa..
1st:Phir to hum jung haar jaen ge,2nd:Woh kese.?
1st:Agar mizael chorrne se pehle light chali gai to.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher to Pappu:
Why are you late? All your classmates came to the class on time!
Pappu: Group me to kutte aate hain.. lekin SHER hamehsa akela aata hai sir!!
by Pak101.com (few years ago!)