Aj me hosh me hon
Wife!Jb ap DESI sharab pity ho to muje PARO kehte ho,WHISKY pity ho to DARLING kehte ho,Aaj kya pia hy jo CHURAIL keh rahy ho.
HSBAND!Aj me hosh me hon..;-)
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 853 views
Similar Jokes
Ek Miss apny shagird se pyar hogaya...
Miss ne usay message kia...
.. I Miss you..
..
Sardar ne kafi dair sochny k baad reply kia...
...
...keh...
....
I Student U.
..
hahahha :D
by WAQAR (few years ago!)
Sardar’s Poetry For Her Lover
Aam Hai K Aam Ka Achar Hai
Kuch B Hai To Mera Pyar Hai
Aur Mereee Is Request Pe Zara Ghaur Karna
Kyunk Propose Kar Raha Tumhein Sardar Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
45 Kg Ki Ladki Ko Uthane Me Ladko Ko Koi
Pareshani Nahi Hoti,
But
18 Kg K Gas Cylinder Ko Uthane Me Ladko K Pasine
Chhut Jate H, kyun?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Daku: pathan ke gher gus gaya aur bola jaldi batao SONA kahan hai,,
.
.
.
.
Pathan: Pagal ka bacha itna bara ghar hy, kahin b so jao…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
aik dafa aik hathi aik naddi ma naha rha tha,
k achanak kinary par choha aya aur hathi ko baher any ka ishara kia..
Hathi baher aya tau chohay ne kaha: "Bas theek hai ab tum wapis jao"
Hathi ne pocha: "ye kia baat huwi, mujhe bhulaya q tha?"
Choha bola: "ma sirf ye dekh rha tha k kahein tum mera neiker phen kar tau nhi naha rhy."
by WAQAR (few years ago!)
Boy Monster: Did you get the big red heart I sent you for Valentine's?
Girl Monster: Yes, I did. Thank you.
Boy Monster: Is it still beating?
by Pak101.com (few years ago!)
Professor in Hindi Class : "gaali ki
paribhasha batao.."
.
.
Pappu: "atyadhik krodh aane per
shaaririk roop se hinsaa na kerte
huye, maukhik roop se ki gayi
hinsaatmak kaaryawaahi ke liye
chune huye shabdon ka samooh
jiske uchchaaran ke pashchaat mann ko aseem shaanti ka anubhav hota hai, use hum gaali kehte hai..!!''
.
.
Professor: Aapke CHARAN kahan
hain prabhu..!!
by Pak101.com (few years ago!)
A girl was thirsty.
She saw an ALA-DIN Chairagh beside her
She touched & ordered jin k meri pyas bhujao
JIN: “PEPSI wali ua IMRAN HASHMI wali”?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar opens a new College.But Students are confused to take Admission.Coz College name :“Sardar Medical College of Engineering for Commerce & Arts” :):D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Chote log
"PAISE"
Ki bat krte hen
Bare log
"TIME"
Ki bat krte hen
Khobsurat log
"BAAT"
Hi nahi krte
,
,
Wo sirf
"SMS"
Krte hen
Meri Tarah..;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)